یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

سرپرست مدیریت خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران منصوب شد

باقری در گفتگو با در گچساران،انتقال خود از مدیریت خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات اکتشاف شرکت ملی نفت ایران را تایید کرد. مدیر پیشین خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران افزود: با توجه به نیاز سنجی انجام شده توسط مدیریت شرکت اکتشاف نفت ایران

اختصاصی کرونا

کد خبر : 27065
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴

کرونا :

سرپرست مدیریت خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران منصوب شد

باقری در گفتگو با در گچساران،انتقال خود از مدیریت خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات اکتشاف شرکت ملی نفت ایران را تایید کرد.

مدیر پیشین خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران افزود: با توجه به نیاز سنجی انجام شده توسط مدیریت شرکت اکتشاف نفت ایران به آن شرکت دعوت به همکاری شده ام که ادامه خدمت در صنعت نفت را در آن مدیریت سپری خواهم کرد

وی در پایان از کلیه مدیران، روسا و کارکنان زحمتکش شرکت نفت و گاز گچساران در مدت مسئولیت خود در این شرکت قدردانی کرد و افزود: بی شک تلاش های این عزیزان در شرایط دشوار تولید و صیانت از مخازن و کارخانه های هیچگاه فراموش نخواهد شد.

به گزارش ، یوسف باقری از سال ۹۱ تاکنون به عنوان مدیریت خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران فعالیت دارد.

همچنین با حکم مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در حال حاضر علی کردلو به عنوان سرپرست جدید مدیریت خدمات این شرکت منصوب شد.

انتصاب

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi