یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

۳۰ میلیارد تومان به بیمه معتادان اختصاص یافت

به گزارش ، احمد میدری ظهر چهارشنبه در نشست کارگروه فرهنگی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: همچنین بر اساس مصوبه مادران معتاد با هماهنگی دادگستری تحت درمان قرار می گیرند. وی بیان داشت: مادرانی که اعتیاد خود را ترک نکنند، سرپرستی کودکانشان از آنها سلب می شود. میدری اظهار داشت: هزینه خدمات

اختصاصی کرونا

کد خبر : 27039
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷

کرونا :

۳۰ میلیارد تومان به بیمه معتادان اختصاص یافت

به گزارش ، احمد میدری ظهر چهارشنبه در نشست کارگروه فرهنگی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: همچنین بر اساس مصوبه مادران معتاد با هماهنگی دادگستری تحت درمان قرار می گیرند.

وی بیان داشت: مادرانی که اعتیاد خود را ترک نکنند، سرپرستی کودکانشان از آنها سلب می شود.

میدری اظهار داشت: هزینه خدمات درمانی در بیمارستانهای دولتی برای زنان معتاد و دارای سایر آسیبهای اجتماعی و کودکان رایگان یا باهزینه بسیار کم خواهد بود.

وی خودکشی را یکی از معضلات مهم اجتماعی در کشور عنوان کرد و گفت: این معضل در برخی شهرستانهای کشور از کنترل خارج شده و نیازمند بررسی است.

میدری خودکشی، طلاق، و اعتیاد را از معضلات مهم در کشور عنوان کرد و افزود: معضلات اجتماعی باید از بدو بروز مورد برسی قرار گرفته و چاره اندیشی شوند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روند طلاق در کشور را روبه افزایش دانست و گفت: آمار طلاق در کشور از یک طلاق به‌ازای هر هشت ازدواج به یک طلاق در هر ۴.۵ ازدواج رسیده است.

احمد میدری

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi