جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

تخصیص 600 میلیون تومان اعتبار به هیأت‌های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ، جهانبخش ایزدپور در آیین تجلیل از قهرمانان ملی پوش کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالایی در همه رشته‌ها دارند. مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 26995
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۲:۴۸

کرونا :

تخصیص 600 میلیون تومان اعتبار به هیأت‌های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد
تخصیص 600 میلیون تومان اعتبار به هیأت‌های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد 3

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ، جهانبخش ایزدپور در آیین تجلیل از قهرمانان ملی پوش کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالایی در همه رشته‌ها دارند.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد درخشش ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمدی در میادین مختلف را مایه افتخار استان عنوان کرد و افزود: قهرمانان اسطوره‌ها و نماد ماندگار استان خواهند بود.
وی با اشاره به حضور سامان پاکباز در اردوی تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولین کشور برای حضور در مسابقات پارالمپیک، گفت: نخستین بار بوده که این اتفاق در تاریخ ورزش استان ما توسط سامان پاکباز رقم خورده است.
ایزدپور رشد و قهرمان شدن ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد را نشانه ظرفیت و توانمندی بالای ورزشکاران دانست و بیان داشت: قهرمان شدن با کمترین امکانات موجود نشانه توانمندی و پتانسیل بالای خود ورزشکاران بوده و چنین قهرمانانی را باید تقدیر و ستایش کرد.
وی به موفقیت‌های طاهره آذرپیوند و شبنم بهشت اشاره کرد و با بیان اینکه طاهره آذرپیوند مقام نایب قهرمانی جودوی بانوان آسیا و شبنم بهشت برترین فوتبالیست کشور را کسب کرده‌اند، گفت: بانوان استان تاکنون موفقیت‌های چشمگیری کسب کرده‌اند و در برخی موارد حتی از آقایان نیز پیشی گرفته‌اند.
ایزدپور با بیان اینکه تاکنون همه تلاش خود را برای توسعه ورزش استان به کار گرفته‌ایم، یادآور شد: با تلاش‌های صورت گرفته در این زمینه توانستیم شرایط استان را به جایی که حقش بود، برسانیم.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد به کم و کاستی‌های ورزش استان اشاره و اذعان کرد: درست است ورزش ما دچار کمبودهای زیادی بوده، اما باید توجه داشت که این موضوع تنها مختص استان ما نبوده و در همه استان‌های کشور چنین مشکلاتی وجود دارد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از تخصیص ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار به هیأت‌های مختلف ورزشی در استان خبر داد و گفت: این مبلغ از محل درآمد برگشتی اماکن ورزشی استان تأمین شده است.
ایزدپور ادامه داد: تاکنون ۵۰۰ میلیون تومان از این مبلغ به هیأت‌های ورزشی تخصیص یافته و مابقی آن تا پایان شهریورماه سال جاری به هیأت‌ها تخصیص خواهد یافت.
وی ضمن تشکر از حمایت‌های شهردار ورزش دوست یاسوج برای تقدیر از قهرمانان ملی پوش استان، گفت: توجه و حمایت از ورزشکاران باعث تقویت روحیه آنها و تشویق دیگر ورزشکاران خواهد شد.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi