شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازدید مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد از اماکن ورزشی شهرستان دنا و بویراحمد

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ، جهانبخش ایزد پور مدیر کل ورزش و جوانان استان در این سفر ضمن حضور در جمع کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان دنا ،ضمن دیدار و گفتگو با این رئیس و کارکنان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 26949
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۲:۴۶

کرونا :

بازدید مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد از اماکن ورزشی شهرستان دنا و بویراحمد
بازدید مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد از اماکن ورزشی شهرستان دنا و بویراحمد 3

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ، جهانبخش ایزد پور مدیر کل ورزش و جوانان استان در این سفر ضمن حضور در جمع کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان دنا ،ضمن دیدار و گفتگو با این رئیس و کارکنان این اداره ،در خصوص حل مشکلات موجود در ورزش شهرستان توضیحات و راهنمایی های لازم را ارایه کرد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان همچنین در این سفر از نزدیک از روند اجرایی پروژه ساخت سرای کوهنوردان شهر سی سخت و مراحل پایانی زمین چمن مصنوعی روستای گندیخوری بازدید و خواستار تسریع در اتمام این دو پروژه شد.
پروژه سرای کوهنوردان شهر سی سخت در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع ،با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان و پیشرفت فیزیکی ۵۰درصد در دست اجرا است.
این پروژه از محل اعتبارات ملی با نظارت دفتر فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان در دست اجرا و ساخت می باشد و در صورت تامین اعتبار یک میلیارد تومانی انشا الله در سال ۱۳۹۶ افتتاح خواهد شد .
زمین چمن مصنوعی روستای گندیخوری دومین پروژه بازدید ایزد پور مدیر کل ورزش و جوانان استان بود.
این پروژه با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات خاص وزارت نفت در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع در دست اجرا است.
کار احداث پروژه چمن مصنوعی روستای گندیخوری توسط کارشناسان دفتر فنی و مهندسی اداره کل در ابتدای سال جاری شروع شده و با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت .
زمین چمن مصنوعی روستای سپیدار در شهرستان بویراحمد نیز سومین پروژه بازدید مدیر کل ورزش و جوانان استان بود.
این پروژه با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات خاص وزارت نفت در زمینی به مساحت ۸۵۰ متر مربع در دست اجرا و ساخت می باشد.عملیات این پروژه در شهریورماه سال ۱۳۹۴ اغاز و با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد انشا الله در هفته ی دولت افتتاح خواهد شد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان در حاشیه این بازدید از حمایت های زارعی نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در تخصیص اعبتارات در تکمیل ۲۹ پروژه در دو شهرستان بویراحمد و دنا تقدیر نمود و اظهار امیدواری نمود با حمایت و پیگیری های صورت گرفته توسط نماینده مردم شهرستان بویراحمد ودنا تمام پروژه های هدایای خاص وزارت نفت در سال جاری افتتاح خواهند شد .

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi