شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تدوین برنامه توسعه استان مستلزم ارائه آمار صحیح است

به گزارش ، سید موسی خادمی ظهر شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود: توسعه استان و میزان تخصیص اعتبارات باید براساس برنامه انجام شود. وی با بیان اینکه اجرای پروژه‌های عمرانی سال گذشته از محل ماده ۱۸۰ تأمین اعتبار می‌شوند، اظهار داشت: مازاد اعتبارات ماده ۱۸۰ به پروژه‌های جدید اختصاص می

اختصاصی کرونا

کد خبر : 26942
تاریخ انتشار : شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱

کرونا :

تدوین برنامه توسعه استان مستلزم ارائه آمار صحیح است

به گزارش ، سید موسی خادمی ظهر شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود: توسعه استان و میزان تخصیص اعتبارات باید براساس برنامه انجام شود.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه‌های عمرانی سال گذشته از محل ماده ۱۸۰ تأمین اعتبار می‌شوند، اظهار داشت: مازاد اعتبارات ماده ۱۸۰ به پروژه‌های جدید اختصاص می یابد.

خادمی با اشاره به اعتبارات اختصاص یافته در سفر هیئت دولت به استان اظهار داشت: بخشی از اعتبارات سفر توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در ردیف  پروژه‌های ردیف‌دار قرار می‌ گیرد.

استاندار تصریح کرد: در استان برای پروژه‌هایی که ردیف‌ بودجه ندارند مانند پروژه آبرسانی به یاسوج، مادوان، آبرسانی به چهار شهرستان گرمسیری و… اعتباراتی در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: دستگاه‌ها و ادارات استانی برخی از اعتبارات را باید در قالب اعتبارات سفر از وزارتخانه‌های مربوطه خود جذب کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درخصوص نحوه توزیع اعتبارات ماده ۱۸۰ افزود: برای سال گذشته از محل ماده ۱۸۰ اعتباراتی برای پروژه‌های عمرانی تعریف کردیم، اما اعتبارات در نظر گرفته شده به استان تخصیص پیدا نکرد که پروژه‌های عمرانی که از گذشته شروع شده بودند، از این محل تأمین اعتبار می‌شوند.

موسی خادمی

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi