شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پروژه هتل ورزش شهر یاسوج ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،جهانبخش ایزد پور مدیر کل ورزش و جوانان استان در بازدید از پروژه هتل ورزش شهر یاسوج از پیشرفت ۶۰ درصدی این پروژه خبر داد. ایزد پور با بیان این خبر در گفتگو

اختصاصی کرونا

کد خبر : 26899
تاریخ انتشار : شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۲:۴۶

کرونا :

پروژه هتل ورزش شهر یاسوج ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است
پروژه هتل ورزش شهر یاسوج ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است 3

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،جهانبخش ایزد پور مدیر کل ورزش و جوانان استان در بازدید از پروژه هتل ورزش شهر یاسوج از پیشرفت ۶۰ درصدی این پروژه خبر داد.
ایزد پور با بیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان بیان داشت : پروژه هتل ورزش شهر یاسوج یکی از مهمترین پروژه های در دست اجرا در اداره کل ورزش و جوانان استان است.
ایزد پور ادامه داد:کار شروع این پروژه در سال ۱۳۸۶ در زمینی به مساحت ۴۲۶۰ متر مربع شروع شده و تاکنون نزدیک به یک میلیارد و پانصدمیلیون تومان برای آن هزینه شده است.
مدیر ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد اعتبار لازم برای تکمیل و افتتاح این پروژه را دو و نیم میلیارد تومان ذکر نمود و اظهار امید واری نمود با تکمیل و افتتاح این پروژه مشکل اصلی ورزش استان در برگزاری و میزبانی مسابقات کشوری و برون مرزی نیز مرتفع شود.
مدیر ارشد ورزش و جوانان استان افزود: پروژه هتل ورزش شهر یاسوج از محل اعتبارات استانی و ملی در حال ساحت و احداث است و در صورت تخصیص اعتبارات لازم ان شاءالله تا پایان سال ۱۳۹۶ افتتاح خواهد شد .

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

صدای گچساران شنبه , 6 شهریور 1395 - 8:05

تمام افتخارات ورزش استان مربوط به گچساران هست تمام رشته های مطرح و دارای مقام استان توی گچساران هست بعد هتل رو توی یاسوج میسازن.

logo-samandehi