جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

انجمن های صنفی کلید حل مشکلات کارگران صنعت نفت است

به گزارش ،سید حسن هفده تن بعداز ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران افزود: رسالت ما این است که مشکلات جامعه کارگری را بشنویم و برای رفع آن‌ها برنامه‌ریزی لازم را داشته باشیم. هفده تن تصریح کرد: کارگران باید هوشیار باشند و این به همت خود کارگران است که در کمتر از یک ماه انجمن

اختصاصی کرونا

کد خبر : 26883
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹

کرونا :

انجمن های صنفی کلید حل مشکلات کارگران صنعت نفت است

به گزارش ،سید حسن هفده تن بعداز ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران افزود: رسالت ما این است که مشکلات جامعه کارگری را بشنویم و برای رفع آن‌ها برنامه‌ریزی لازم را داشته باشیم.

هفده تن تصریح کرد: کارگران باید هوشیار باشند و این به همت خود کارگران است که در کمتر از یک ماه انجمن صنفی را راه اندازی نمایند تا هر چه سریعتر مشکلات آنها را پیگیری شود.

وی اظهارداشت:  به دنبال این هستیم تا بتوانیم مشکل تبعیض مزدی و حقوقی که در بین کارفرمایان و کارگران وجود دارد را پیگیری کنیم و برای کارهای هم‌ارزش و یکسان که در آن حقوق‌های متفاوتی گرفته می‌شود، برنامه ریزی دقیق صورت پذیرد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه امید است دولت بتواند مشکلات حقوق کارگران وزارت نفت را تا پایان دولت برطرف کند، تصریح کرد: در حوزه‌هایی مانند صنعت نفت و مترو و همچنین در بخشی از دولت مشکلاتی از این قبیل وجود دارد که با همکاری مجلس و دولت به دنبال رفع مشکلات آن‌ها هستیم.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: امیدواریم با رشد اقتصادی که در کشور شاهد خواهیم بود بتوانیم بخشی از مشکلات جامعه کارگری را برطرف کنیم.

هفده‌تن با بیان اینکه با همکاری کمیسیون‌های اصل ۹۰، امور اجتماعی و امنیت ملی برای پی‌گیری یکسان‌سازی حقوق کارگران صنعت نفت در حال اقدام هستیم، گفت: اما نکته مهم این است که کارگران شرکت نفت برای احقاق حقوق خود در کمتر از یک ماه انجمن صنفی تشکیل دهند.

سید حسن هفده‌تن ظهر امروز در گچساران در پاسخ به سوالات تعدادی از کارگران قراردادموقت نفت گچساران اظهارداشت:  باتوجه به زحماتی که کارگران صنعت نفت متقبل می‌شوند، دولت برای رفع مشکل کارگران دغدغه‌های بسیاری دارد.

جریمه 102 هزار تومانی بوته کنی گیاه دارویی/ ۱۰ هزار بوته گیاه بن سرخ در باشت کشف شد
دنبال کنید

سید حسن هفده تن

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi