دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت حمایت ازبنگاههای کوچک برای توسعه اشتغال در استان

به گزارش ، جبار کیانی در کارگروه اشتغال کهگیلویه و بویراحمد که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، افزود: این بنگاه های کوچک و خرد در حوزه های کشاورزی، فراوری و صنایع دستی بیشترین درآمد زایی را دارند. وی با بیان اینکه حمایت از این بنگاه های کوچک در استان کهگیلویه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 26871
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۹:۰۴

کرونا :

ضرورت حمایت ازبنگاههای کوچک برای توسعه اشتغال در استان

به گزارش ، جبار کیانی در کارگروه اشتغال کهگیلویه و بویراحمد که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، افزود: این بنگاه های کوچک و خرد در حوزه های کشاورزی، فراوری و صنایع دستی بیشترین درآمد زایی را دارند.

وی با بیان اینکه حمایت از این بنگاه های کوچک در استان کهگیلویه و بویراحمد تاثیر دو چندانی دارد، اظهار داشت: با رونق این بنگاهها درصد خیلی زیادی از اشتغال را این بنگاهها به دوش می کشند که در رفع معضل بیکاری تاثیر دارد و وزارت تعاون  می تواند با حمایت از این بنگاهها و افزایش تسهیلات به تحقق این امر کمک کند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه استان ما از یک عقب ماندگی تاریخی نسبت به سایر استانها و از نبود اشتغال رنج می برد، خاطرنشان کرد: در حوزه تجارت و زیرساخت های صنعتی  این استان متاسفانه بهره چندانی ندارد که این خود یک مشکل در بحث توسعه استان به شمار می رود.

کیانی تنها راه برون رفت از معضل بیکاری را حمایت از صندوق های خرد، اعطای یارانه به بنگاههای تولیدی، تسهیلات برای معافیت های تامین اجتماعی عنوان کرد.

جبار-کیانی.jpg

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi