دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳

همزمان با هفته دولت، دو هزار و ۴۳۶ پروژه در زمینه های مختلف کشاورزی به بهره برداری می رسد

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت وزارت جهاد کشاورزی گفت: امسال همزمان با هفته دولت، دو هزار و ۴۳۶ پروژه در زمینه های مختلف کشاورزی به بهره برداری می رسد. شاهرخ رمضان نژاد با بیان این که پروژه های بخش کشاورزی با اعتباری نزدیک به یک هزار و ۵۳۷ میلیارد تومان به اجرا درآمده، افزود: این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 26840
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹

کرونا :

همزمان با هفته دولت، دو هزار و ۴۳۶ پروژه در زمینه های مختلف کشاورزی به بهره برداری می رسد

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت وزارت جهاد کشاورزی گفت: امسال همزمان با هفته دولت، دو هزار و ۴۳۶ پروژه در زمینه های مختلف کشاورزی به بهره برداری می رسد.

شاهرخ رمضان نژاد با بیان این که پروژه های بخش کشاورزی با اعتباری نزدیک به یک هزار و ۵۳۷ میلیارد تومان به اجرا درآمده، افزود: این پروژه ها در زیربخش های آب و خاک و زیربنایی،دام و طیور و آبزیان، صنایع تکمیلی و تبدیلی کشاورزی، منابع طبیعی، حوزه های باغبانی و زراعی، تعاونی های روستایی و عشایری با حضور مدیران ارشد وزارت جهاد کشاورزی و مسئولان استانی و شهرستانی طی هفته دولت به بهره برداری می رسد.


وی تصریح کرد:با افتتاح این پروژه ها، ۵۲ هزار و ۶۹۱ فرصت شغلی مستقیم ایجاد می شود و ۸۳ هزار و ۴۳۲ خانوار از مزایای این پروژه ها بهره مند خواهند شد.


رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی بیشترین تعداد پروژه های افتتاحی هفته دولت را در حوزه های آب و خاک با یک هزار و ۵۰۶ پروژه،تولیدات دامی با ۳۴۲ پروژه و باغبانی و زراعی با ۱۷۶ پروژه و صنایع کشاورزی با تعداد ۱۴۶ پروژه اعلام کرد.

وی اضافه کرد: بیشترین پروژه های بخش کشاورزی در هفته دولت در استان های سیستان و بلوچستان با ۲۱۰ پروژه،خراسان جنوبی با ۱۹۷ پروژه،آذربایجان غربی با ۱۵۸ پروژه،خراسان رضوی با ۱۵۴ پروژه،کردستان با ۱۲۹ پروژه و استان مازندران با ۱۱۷ پروژه، به بهره بردای می رسد.


دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت وزارت جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت منابع آب و خاک در پایداری تولیدات کشاورزی،بیشترین سرمایه گذاری ها برای اجرای پروژه های بهره برداری بهینه از این منایع پایه با توسعه سامانه های نوین آبیاری،شبکه های آبیاری و زهکشی و تجهیز و نوسازی اراضی و… انجام گرفته است و در هفته دولت بیش از ۱۵۰۰ پروژه آب و خاک در کشور افتتاح و بهره برداری می شود.

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi