یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

۹۴ درصد آب شرب صرف کشاورزی می شود/گرم شدن زمین علت اصلی خشکسالی

به گزارش ، فیض الله پاسره ظهر سه شنبه در جشنواره خانواده و نقش زنان در مدیریت مصرف آب و برق و گاز در شهر یاسوج با بیان اینکه ۹۴ درصد آب شرب صرف کشاورزی می شود، افزود:  تنها راه اصلاح این امر استفاه از فناوری های نوین در آبیاری است. وی با اشاره به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 26811
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵

کرونا :

۹۴ درصد آب شرب صرف کشاورزی می شود/گرم شدن زمین علت اصلی خشکسالی

به گزارش ، فیض الله پاسره ظهر سه شنبه در جشنواره خانواده و نقش زنان در مدیریت مصرف آب و برق و گاز در شهر یاسوج با بیان اینکه ۹۴ درصد آب شرب صرف کشاورزی می شود، افزود:  تنها راه اصلاح این امر استفاه از فناوری های نوین در آبیاری است.

وی با اشاره به اینکه سه چهارم کره زمین را پوشانده است، اظهار کرد: کمتر از سه درصد این سه چهارم آب  شرب هست و مابقی آن به صورت یخچالهای قطبی دور از دسترس بشریه در قطب ها وجود دراد.

مدیرعامل آبفای روستایی کهگیلویه و بویراحمد مهمترین علت خشکسالی های اخیر در جهان و کشورمان را گرم شدن زمین عنوان و بیان کرد: علت اصلی این خشکسالی ها آلاینده های مضری هستند که توسط کارخانه ها تولید می شوند.

پاسره با بیان اینکه الگوی مصرف در خانواده ها باید رعایت شود،  ادامه داد: نهاد خانواده می تواند با تربیت صحیح و الگو برداری از دین اسلام و انبیاء الهی تاثیر بسیار زیادی در تحقق این امر داشته باشد.

آبیاری

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi