سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳

ساخت ۴۰ نرم افزار آندروید سرداران شهید کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ، جواد غلامپور ظهر دوشنبه در چهارمین جلسه شورای سیاست گذاری کنگره ملی شهدای استان با بیان اینکه ساخت ۴۰ آندروید سرداران شهید به اتمام رسیده است، افزود: ۶۰ مورد دیگر نیز در دست ساخت است که انشاءالله تا قبل از برگزاری کنگره ملی ساخته می شود. وی اظهار داشت: ساخت نرم افزار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 26786
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳

کرونا :

ساخت ۴۰ نرم افزار آندروید سرداران شهید کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ، جواد غلامپور ظهر دوشنبه در چهارمین جلسه شورای سیاست گذاری کنگره ملی شهدای استان با بیان اینکه ساخت ۴۰ آندروید سرداران شهید به اتمام رسیده است، افزود: ۶۰ مورد دیگر نیز در دست ساخت است که انشاءالله تا قبل از برگزاری کنگره ملی ساخته می شود.

وی اظهار داشت: ساخت نرم افزار های چند رسانه ای دفاع مقدس نیز در این کمیته مصوب شده و در حال ساخت است.

مسئول کمیته فضای مجازی کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل کانال های خبری و تصویری در شبکه های اجتماعی خبر داد و خاطرنشان کرد: تاکنون این کانال ها با نام ۱۸۰۰ شهید در تلگرام و اینستاگرام ساخته شده  و وصیت نامه ها و آثار شهداء در این شبکه ها بارگزاری می شود.

غلامپور از ساخت سایت  ۱۸۰۰shahid.ir خبر داد و بیان داشت: تمامی اخبار مربوط به کنگره شهداء و فعالیت های آنها و وصیت نامه های شهداء در این سایت بارگذاری و به روز رسانی می شود.

وی از ساخت ۲۲۰ وبلاگ مربوط به شهدائ خبر داد و یادآور شد: این وبلاگ ها روزانه به روز رسانی می شوند و آثار شهداء نیز در این سایت ها منتشر می شود.

مسئول کمیته فضای مجازی کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان اضافه کرد: آنچه در توان داریم برای هر چه بهتر برگزار کردن این اجلاسیه بکار خواهیم گرفت تا شرمنده شهداء نباشیم.

نرم افزار

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi