یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تصویر زیبایی ازکهگیلویه و بویراحمد در ذهن دولت نقش بسته است

 به گزارش ، سیدضیاء هاشمی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: یکی از محاسن این سفر استقبال پرشور و هیجان کاملاً عقلانی مردم استان بود. وی بیان کرد: در استان‌های مختلف جلساتی با نخبگان برگزار شد، اما معتقدم نشست با نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از بهترین جلسات در مجموع سفرهای دولت بود. هاشمی افزود: رئیس‌جمهور در شهر یاسوج گشت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 26775
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۹:۰۵

کرونا :

تصویر زیبایی ازکهگیلویه و بویراحمد در ذهن دولت نقش بسته است

 به گزارش ، سیدضیاء هاشمی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: یکی از محاسن این سفر استقبال پرشور و هیجان کاملاً عقلانی مردم استان بود.

وی بیان کرد: در استان‌های مختلف جلساتی با نخبگان برگزار شد، اما معتقدم نشست با نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از بهترین جلسات در مجموع سفرهای دولت بود.

هاشمی افزود: رئیس‌جمهور در شهر یاسوج گشت و بازدیدی داشت و روحیه سرزندگی مردم و نشاط و سرسبزی در زندگی این شهر برای دکتر روحانی بسیار جذاب بود.

وی با اشاره به اینکه جلسات تخصصی زیادی در استان با اقشار مختلف برگزار که همه این جلسات تأثیرگذار بود، اذعان کرد: در حوزه فرهنگ نیز سفر رئیس‌جمهور نقطه عطفی برای استان است.

هاشمی گفت: در این سفر اتحاد و همدلی میان همه مسئولان نماد روشنی از پیشرفت و حرکت به سمت توسعه بود چرا که اختلافات و تعارض‌ها همیشه می‌تواند آفتی برای جامعه باشد.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین بخش  این سفر تصویر زیبایی است که علاوه بر زیبایی‌های خدادادی این استان در حوزه فرهنگی و مردمی در ذهن مسئولان رده‌بالای کشوری به‌جا ماند.

معاون فرهنگی وزیر علوم

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi