یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

مراکز جمعیتی کهگیلویه و بویراحمد به آب های سطحی وصل نیست

به گزارش ، محمد حاج رسولیها ظهر امروز در آین تکریم و معارفه مدیرعامل آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد افزود: این یک ضعف و مشکل اساسی است و در آینده مشکلات بسیار زیادی به وجود خواهد آورد. وی با بیان اینکه در ابتدای سال ۹۵ هفت چالش اصلی در مدیریت منابع آب در کشور

اختصاصی کرونا

کد خبر : 26702
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸

کرونا :

مراکز جمعیتی کهگیلویه و بویراحمد به آب های سطحی وصل نیست

به گزارش ، محمد حاج رسولیها ظهر امروز در آین تکریم و معارفه مدیرعامل آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد افزود: این یک ضعف و مشکل اساسی است و در آینده مشکلات بسیار زیادی به وجود خواهد آورد.

وی با بیان اینکه در ابتدای سال ۹۵ هفت چالش اصلی در مدیریت منابع آب در کشور شناسایی شد، اظهار کرد:با حضور جمعی از نخبگان این چالش ها بررسی و به مقام معظم رهبری ارائه شد.

مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران این هفت چالش را در حوزه مدیریت منابع آب، مدیریت کلان آب، صیانت از منابع آب، اولویت بندی طرح ها، دیپلماسی آب، تامین آب شرب کلان شهرها و استفاده از تکنولوژی های نوین نام برد.

حاج رسولیها با بیان اینکه مقام معظم رهبری در جواب ارائه این گزارش دستور  فرمودند ، شورای عالی آب هر چه سریعتر تشکیل شود و شنیده ام که مدیتی هست که تعطیل شده است.

وی با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید جلسات شورای عالی آب به طور منظم تشکیل شده است، تصریح کرد: خوشبختانه با تشکیل  این جلسات این چالش ها به ترتیب اولویت بندی شده اند  و کارهای خوبی شده است.

مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران با بیان اینکه اعتبارات منابع آب استان کهگیلویه و بویراحمد در دولت  تدبیر و امید افزایش داشته است، یادآور شد: امیدواریم طرح هایی همچون سد تنگ سرخ، آب رسانی به دهدشت غربی هر چه سریعتر صورت گیرد.

محمد حاج رسولیها

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi