سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

نخستین فروشگاه دائمی کارآفرینی دانش آموزی دوگنبدان به بهره برداری رسید

نخستین فروشگاه دائمی کارآفرینی دانش آموزی جنوب کشور روز چهارشنبه در آیینی در هنرستان فاطمه زهرا (س) شهر دوگنبدان به بهره برداری رسید. رئیس اداره آموزش و پرورش گچساران در آیین افتتاح این فروشگاه، گفت: این فروشگاه دائمی برای فروش دست ساخته های دانش آموزان شهرستان گچساران دایر شده است. ظهرالدین پورالحسینی افزود: صنایع دستی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 26659
تاریخ انتشار : جمعه ۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۴

کرونا :

نخستین فروشگاه دائمی کارآفرینی دانش آموزی دوگنبدان به بهره برداری رسید

نخستین فروشگاه دائمی کارآفرینی دانش آموزی جنوب کشور روز چهارشنبه در آیینی در هنرستان فاطمه زهرا (س) شهر دوگنبدان به بهره برداری رسید.

رئیس اداره آموزش و پرورش گچساران در آیین افتتاح این فروشگاه، گفت: این فروشگاه دائمی برای فروش دست ساخته های دانش آموزان شهرستان گچساران دایر شده است.
ظهرالدین پورالحسینی افزود: صنایع دستی گچساران، نقاشی، البسه محلی، تابلوی کاشی شکسته، وسایل چوبی، وسایل آزمایشگاهی و تزیینات از مهمترین تولیدات دانش آموزان این هنرستان است که در نمایشگاه های دائمی به فروش می رسد.
وی بیان کرد: طرح های سنجاقک، انگور رویخچالی، دست ساخته های هفت سین، گلدان های صدفی رُز در رنگ های متنوع و انواع عروسک ها از دیگر تولیدات دانش اموزان هنرستان فاطمه زهرا (س) شهر دوگنبدان است.
پورالحسینی تعداد هنرستان های شهرستان گچساران را پنج باب برشمرد و اظهار کرد: راه اندازی این فروشگاه موجب شده علاوه بر فراهم شدن زمینه اشتغال برای دانش آموزان تولیدات آنان نیز در اقتصاد خانواده هایشان موثر باشد.
وی عنوان کرد: دانش آموزان هنرستان های شهرستان گچساران می توانند در فصل تابستان نیز به تولیدات خود ادامه دهند.
پورالحسینی ابراز داشت: ۷۰۰ نفر در هنرستان های شهرستان گچساران مشغول به تحصیل هستند.
وی افزود: کالاهای ارائه شده از سوی دانش آموزان گچساران در این فروشگاه ارزانتر از انواع آن در بازار بوده و دارای کیفیت بهتری نیز نسبت به محصول مشابه است.

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi