پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

آیین بازیگران مرئی و نامرئی در یک سناریوی امنیتی

وقتی یک بازیگر در تئاتر یا فیلمی نقش بازی می کند، خود اوست که ایفای نقش می کند. اما نویسنده و کارگردان نمایش غالبا فرد دیگری است و هر بازیگر فقط بخشی از سناریو را به اجرا می گذارد. درعالم سیاست و به ویژه پروژه های سیاسی یا امنیتی نیز وضعیت همین گونه است. انسان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 26608
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰

کرونا :

آیین بازیگران مرئی و نامرئی در یک سناریوی امنیتی

وقتی یک بازیگر در تئاتر یا فیلمی نقش بازی می کند، خود اوست که ایفای نقش می کند. اما نویسنده و کارگردان نمایش غالبا فرد دیگری است و هر بازیگر فقط بخشی از سناریو را به اجرا می گذارد. درعالم سیاست و به ویژه پروژه های سیاسی یا امنیتی نیز وضعیت همین گونه است. انسان باید خیلی کندذهن باشد که وقتی می بیند شبکه دولتی انگلیس برای سازمان تروریستی منافقین گریبان چاک می کند ،تصور کند غم و غصه حقوق بشر در میان است. همین چند وقت پیش بود که با رای امثال انگلیس و آمریکا، رژیم کودک کش و جنایتکار سعودی به ریاست کمیته حقوق بشر سازمان ملل انتخاب شد! بنابراین در ماجرایی که امثال احمد منتظری و سازمان منافقین بازیگر و دستمایه آن ،شدند باید دنبال گارگردان و سناریونویس بود.
اگر زمانی به درستی عنوان “منافقین”به سازمان مجاهدین خلق اطلاق شد، امروز این عنوان موضوعیت خود را از دست داده و آنها به”محاربه و تروریسم” شناخته می شوند. جز ترور و آدم کشی و چاقوکشی هم کاری از دستش بر نمی آید. با این وصف باید پرسید بیرون کشیدن لاشه متعفن “منافقین قدیمی” و مظلوم نمایی برای عاملان سلاخی ۱۷ هزار شهروند بی گناه قرار است برای کدام پروژه و چه کسانی خرج شود؟

اگر منافقین محارب شده اند، دشمن برای غبارآلود کردن فضا و گرفتن قدرت تشخیص از مردم ،باید دنبال تقویت”نفاق جدید” باشد و _به زعم خود_ ضمن اعتبارزدایی از امام خمینی(ره) ، برای نامزد ها و بازیگران جدیدتر در زمینه هایی نظیر حقوق بشر فضاسازی ومقدمه چینی کند. بدین ترتیب جریان غربگرا و بزک کننده آمریکا هم ،از پاسخگویی به انبوهی از تناقض ها و پرسش ها ومطالبات طفره می رود. سازمان مرده منافقین هنگامی که هزاران جنایت را مرتکب شد و به خدمت رسمی صدام و ارتش و استخبارات او درآمد ، تیرخلاص را به شقیقه خود زد.

چشم انداز؛ آینده ای وجود ندارد
دنبال کنید

وارونه نمایی تاریخ درباره خیانت های این سازمان تنها یک هدف را دنبال می کند و آن تحریف سیره حکیمانه امام و جمهوری اسلامی برای جا به جا کردن جایگاه شاکی و متهم است.

در خدمت چه کسانی؟ آنها که در روزنامه “ش” خود را لو دادند و نوشتند “با دولت آقای {….}انقلاب خاتمه یافت و دوران پسا انقلاب آغاز شد”. یا در همین چند سال اخیر شیاطین بزرگ و کوچک را بزک کردند و نظام را ماجراجو و مقصر خصومت با غرب و عامل تحمیل هزینه های اقتصادی به مردم جا زدند ، حال آن که آدرس تحریم های فلج کننده را خود آنها به سرویس های اطلاعاتی سیا و ام آی سیکس دادند.
پیامبر اعظم(ص) به حکمت تمام فرمودند”انسان بر دین دوست و همنشین خویش است” و” افراد را به دوستانشان امتحان کنید زیرا آدمی با کسی که رفتارش را می پسند دوستی می کند”.

به نظر شما رازدوستی باند م.ه معدوم در بیت منتظری و برخی اصلاح طلبان بعدی با نهضت آزادی و طیف های دیگر نفاق در سازمان منافقین و گروهک ملی مذهبی _و به ویژه در ائتلاف فتنه سبز_که اکنون به پاریس و لندن امتداد یافته چیست ؟ امثال امیرارجمند مشاور فراری میرحسین موسوی و مرتبط با ملی- مذهبی ها وسازمان منافقین در این میان کدام نقش را بازی می کنند؟ و چرا ف.ه عضو مرکزیت کارگزاران ضمن ملاقات با سران شبکه انگلیسی – صهیونیستی بهائیت، دو بار به روزنامه های زنجیره ای بهار و فرانسوی فیگارو گفت” من در زندان با دوستان خوب سازمان مجاهدین خلق رفیق شدم. البته بابا می گوید به آنا بگو منافقین تا طرف مقابل معترض نشوند. اما من به آنها می گویم مجاهدین”! آیین امثال این فرد را حتی اگر در دولت تبعیض گرایان و یا فتنه و آشوب ۸۸ نشناخته بودیم،به واسطه اظهار حمایت و دوستی نسبت به محاربین مزدور دشمن قابل رمزگشایی بود.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi