پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

سیناتلا ، حامی ویژه نخستین اجلاس مدیریت و فرصت های سرمایه گذاری

نخستین اجلاس مدیریت و فرصت های سرمایه گذاری با رویکرد اعطای نشان ملی اصالت برند ۲۳ شهریورماه در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار می شود. در این مراسم که با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت راه و شهرسازی، وزارت نفت، سازمان حفاظت از محیط زیست و سایر دستگاه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 26605
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹

کرونا :

سیناتلا ، حامی ویژه نخستین اجلاس مدیریت و فرصت های سرمایه گذاری

نخستین اجلاس مدیریت و فرصت های سرمایه گذاری با رویکرد اعطای نشان ملی اصالت برند ۲۳ شهریورماه در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار می شود.

در این مراسم که با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت راه و شهرسازی، وزارت نفت، سازمان حفاظت از محیط زیست و سایر دستگاه های اجرایی دولت برگزار می شود، برند سیناتلا توانست به عنوان حامی ویژه این اجلاس بر روی سن قرار بگیرد.

این همایش در دو بخش اصلی، اعطای نشان ملی اصالت در کنار نام جاودانه خلیج فارس و تجلیل از مدیران موفق ملی در سطح جهان اسلام، از مدیران عالی رتبه کشور در بخش دولتی و خصوصی تجلیل به عمل می شود.

لازم به ذکر است، اشتراک دانش و تجارب متخصصین و مسئولین و نخبگان مدیریت ایران و جهان، تبین راهکارهای اقتصادی در دوران پسا تحریم، از دیگر موضوعات این اجلاس به شمار میرود.

نخستین اجلاس مدیریت و فرصت های سرمایه گذاری با رویکرد تجلیل از مدیران موفق جهان اسلام و اعطای نشان اصیل ایرانی ۲۳ شهریورماه  با حمایت ویژه ” سیناتلا” در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما توسط گروه بین الملل عصر نوین و گروه اسپرلوس برگزار می شود.

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi