پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در جلسه شورای اداری که با حضور معاون حقوقی ریاست جمهوری+تصویر

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در جلسه شورای اداری که با حضور معاون حقوقی ریاست جمهوری و شورای تامین شهرستان و جمعی از مدیران شهرستانی در سالن آموزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد، اظهار داشت: مردم این شهرستان سالهاست منتظر احداث مجتمع پتروشیمی گچساران و اجرای آبیاری تحت فشار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 26567
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲

کرونا :

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در جلسه شورای اداری که با حضور معاون حقوقی ریاست جمهوری+تصویر

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در جلسه شورای اداری که با حضور معاون حقوقی ریاست جمهوری و شورای تامین شهرستان و جمعی از مدیران شهرستانی در سالن آموزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد، اظهار داشت: مردم این شهرستان سالهاست منتظر احداث مجتمع پتروشیمی گچساران و اجرای آبیاری تحت فشار در سه هزار هکتار زمین کشاورزی دشت امامزاده جعفر هستند.

غلامرضا تاجگردون افزود: شتاب بخشی به احداث و تکمیل شدن این طرح ها زمینه کاهش بیکاری در شهرستانهای گچساران و باشت بدنبال خواهد داشت.

تاجگردون عنوان کرد: ایجاد طرح منطقه ویژه اقتصادی که یک فوریت آن در مجلس تصویب شده، اجرای سه طرح بزرگ دارای مجوز ساخت محصولات پایین دستی پتروشیمی،فراهم کردن شرایط لازم برای تولید شتر مرغ با توجه به اخذ مجوز و شرایط مساعد طبیعی برای اجرای این طرح ها و نیروگاه برق برای رونق صنعت از دیگر خواسته های مردم گچساران از هیات دولت است.

وی به وجود ۱۲ هزار هکتار زمین کشاورزی دیم در شهرستان گچساران که دارای تخصیص آب و طرح مصوب هستند اشاره کرد و افزود: آبی کردن این زمین ها که افزایش درآمد کشاورزان و ایجاد شش هزار فرصت شغلی را به دنبال دارد یکی از مطالبات مردم این شهرستان است.

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت تصریح کرد: زمین های کشاورزی امامزاده جعفر، خان احمد، پشت کوه و دژسلیمان از جمله این اراضی کشاورزی مستعد است.

تاجگردون با اشاره به آمار ۵۰ تا ۶۰ درصدی مشاغل خدماتی در کشور، بیان کرد: ایجاد فرصت های شغلی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در مناطق محروم راهکاری دیگری برای ایجاد شغل است.

انتقاد از بی توجهی مسئولان به اجرای سیاست‌های جمعیتی رهبری/ دولت نازایی را تحت پوشش بیمه قراردهد
دنبال کنید

وی بیان کرد: اجرای زیرساخت های جاده ای به ویژه چهارخطه بابامیدان، گچساران بهبهان و خروج بارگاه حضورت بی بی حکیمه (س) خواهر امام رضا (ع) برای بهره وری از صنعت گردشگری لازمه رفع چالش بیکاری در گچساران است.

تاجگردون با تجلیل از توجه دولت در سه ساله گذشته برای توسعه راه های ارتباطی، عمران شهری، افزایش زیرساخت های ورزشی و بهبود رفاه مردم مناطق روستایی افزود: کاهش بیکاری تکمیل کننده خدمات ارزنده دولت به مردم شهرستان گچساران است.

IMG_1645 IMG_1647 IMG_1654 IMG_1658 IMG_1662 IMG_1664 IMG_1665 IMG_1674 IMG_1679 IMG_1687 IMG_1690 IMG_1693 IMG_1695 IMG_1711 IMG_1712 IMG_1716 IMG_1722 IMG_1743 IMG_1748 IMG_1749 IMG_1751 IMG_1768

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شهروند دوشنبه , 25 مرداد 1395 - 14:53

تا وقتی گچساران از این استان جدا نشه وضعیت درست نمیشه. از اولشم با زور و سرنیزه این شهرستان رو از فارس و خوزستان جدا کردن و حالا وقتشه که استان مستقلی بشه. خیلی خجالت کشیدم و افسوس خوردم وقتی دیدم در حالی که گچسارانی ها رو پشت تریبون ها راه ندادن ولی اجازه دادن یکی که نمیتونست از رو برگه بخونه و.حتی فارسی صحبت کنه رو بهش تریبون دادن تا با دولتی ها صحبت کنه و مثلا طرح مشکل کنه. در حالی که حضار بهش میخندیدن و شبکه دنا حرفاشو سانسور میکرد

logo-samandehi