جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

ادامه بررسی احکام برنامه ششم توسعه در کمیسیون بهداشت

امینی فرد در تشریح جلسه کمیسیون بهداشت مطرح کرد: ادامه بررسی احکام برنامه ششم توسعه در کمیسیون بهداشت سرویس اجتماعی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از ادامه بررسی احکام مربوط به برنامه ششم توسعه در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خبر داد. یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۴۰ محمد نعیم امینی فرد در گفت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 26527
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۴۸ - ۳:۳۰

کرونا :

ادامه بررسی احکام برنامه ششم توسعه در کمیسیون بهداشت
امینی فرد در تشریح جلسه کمیسیون بهداشت مطرح کرد:

ادامه بررسی احکام برنامه ششم توسعه در کمیسیون بهداشت

سرویس اجتماعی
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از ادامه بررسی احکام مربوط به برنامه ششم توسعه در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خبر داد.

یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۴۰

ادامه بررسی احکام برنامه ششم توسعه در کمیسیون بهداشت

محمد نعیم امینی فرد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  در تشریح دستور کار جلسه امروز ( یک شنبه،  24مردادماه ) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، افزود: نشست امروز کمیسیون با حضور مدیرعامل سازمان بیمه سلامت،نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مشاور عالی و همچنین معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار  و هر کدام از مسئولان مذکور در رابطه با مفادی که در لایحه برنامه ششم توسعه به آنها اختصاص دارد توضیحاتی را مطرح کردند.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی، از ادامه بررسی احکام برنامه ششم توسعه در کمیسیون متبوع خود خبر داد و یادآور شد: در نشست امروز  معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین مدیرعامل سازمان بیمه سلامت تحلیل آماری در رابطه با درآمدها و هزینه های سیستم سلامت به کمیسیون ارائه کردند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، ادامه داد: در واقع در حال بررسی ۴ زیرگروه منابع، ساختار، مدیریت و نظارت در لایحه برنامه ششم توسعه با حضور مسئولان ذی ربط هستیم ضمن اینکه روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری نیز در این باره جلساتی برگزار می شود.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، افزود: حدود ۵۰ پیشنهاد از سوی نمایندگان واصل شد که در جلسه بعدی کمیسیون مواردی که از قابلیت کارشناسی خوبی برخوردار هستند در کمیته های چهارگانه مورد بررسی قرار خواهند گرفت که در نهایت سه شنبه هفته جاری نسبت به بررسی و تصویب نسخه نهایی مد نظر کمیسیون اقدام و آن را به کمیسیون تلفیق ارائه خواهیم کرد./

حل مشکلات زیست‌محیطی نیازمند همکاری‌های بین‌المللی است/ ۱٫۶ میلیارد دلار خسارت سالانه آلودگی هوا در ایران
دنبال کنید

پایان پیام

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi