جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

اگر مدیریت هوشمند وجود داشت، سارقان متواری نمی شدند/ یک مامور شهید و یک نفر مجروح شد

تجری با اشاره به سرقت مسلحانه در سرپل ذهاب: اگر مدیریت هوشمند وجود داشت، سارقان متواری نمی شدند/ یک مامور شهید و یک نفر مجروح شد سرویس اجتماعی نماینده مردم قصر شیرین و سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در سرقت مسلحانه در سرپل ذهاب یک مامور نیروی انتظامی شهید و یک نفر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 26487
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۴۸ - ۳:۳۰

کرونا :

اگر مدیریت هوشمند وجود داشت، سارقان متواری نمی شدند/ یک مامور شهید و یک نفر مجروح شد
تجری با اشاره به سرقت مسلحانه در سرپل ذهاب:

اگر مدیریت هوشمند وجود داشت، سارقان متواری نمی شدند/ یک مامور شهید و یک نفر مجروح شد

سرویس اجتماعی
نماینده مردم قصر شیرین و سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در سرقت مسلحانه در سرپل ذهاب یک مامور نیروی انتظامی شهید و یک نفر مجروح شد و به دلیل مدیریت نادرست کلانتری منطقه سارقان متواری شدند.

شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۹

اگر مدیریت هوشمند وجود داشت، سارقان متواری نمی شدند/ یک مامور شهید و یک نفر مجروح شد

فرهاد تجری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به سرقت مسلحانه اخیر در حوزه انتخابیه اش اظهار داشت: پنج شنبه گذشته، حدود ساعت ۵ عصر، در شهرستان سرپل ذهاب، با وجود تردد زیاد مردم و کسبه، عده ای دست به سرقت مسلحانه می زنند که در این سرقت یک مامور نیروی انتظامی شهید و صاحب طلافروشی نیز مجروح شد.

عضو کیسیون اصل ۹۰ در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: محل مامور انتظامی، خارج از شهر بوده اما وقتی متوجه تیراندازی و سرقت می شود وارد عمل شده و متاسفانه در اثر تیراندازی سارقان شهید شد.

وی با انتقاد از عملکرد نیروی انتظامی گفت: با وجود اینکه محل حادثه، از مناطق پر رفت و آمد شهر سرپل ذهاب است اما هیچ مامور نیروی انتظامی در این منطقه مستقر نیست به این جهت سرعت عمل نیروی انتظامی در این سرقت نامطلوب بود.

این نماینده تاکید کرد: عملیات سرقت با تیراندازی در محل حادثه آزاد شد و نزیدک به ۲۰ دقیقه طول کشید با این وجود عملکرد و ورود نیروی انتظامی برای کنترل این سرقت و جلوگیری از متواری شدن نامطلوب بود و در نهایت سارقان از محل جرم متواری می شوند.

کاهش عرضه غیر اوپک در سال آینده
دنبال کنید

تجری با بیان اینکه در گذشته نسبت به ضعف عملکرد نیروی انتظامی و پوشش منطقه تذکر داده شده بود، اظهار داشت: خلاءهای امنیتی در منطقه به فرماندهان منعکس شده بود اما ترتیب اثری نداد و امروز شاهد چنین جنایتی در سرپل ذهاب بودیم. به نظر می رسد اگر مسئولان همچنان به این امر مهم بی توجه باشند در آینده با جنایت های بزرگتری در این منطقه روبه روخواهیم بود.

وی با بیان اینکه مردم از ناتوانی نیروی انتظامی در تامین امنیت ابراز نگرانی کرده اند، گفت: اگر مسئولان کشوری و منطقه ای به این دغدغه پاسخ به موقع ندهند، قطعا در مجلس موضوع را از وزیر کشور دنبال خواهیم کرد.

نماینده مردم قصر شیرین و سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز مشخص نیست که سارقان چه گروهی بودند اما در بررسی های اولیه این احتمال وجود دارد که افراد غیر بومی بودند و بالغ بر ۷ کیلو طلا سرقت کردند، البته اگر مدیریت هوشمندی در نیروی انتظامی و کلانتری منطقه وجود داشت حتما می توانستند مانع متواری شدن سارقان شوند./

پایان پیام

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi