شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دومین اردو آماده سازی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به پایان رسید

  براساس این گزارش، اسماعیل پناهپوری با اعلام این خبر افزود: این اردو ۱۰ روزه با هدف آمادگی هرچه بیشتر بازیکنان تیم فوتبال نفت و گاز گچساران از نظر بدنی و تکنیکی و تاکتیکی برگزارشد و کادر فنی با تمرکز لازم نسبت به جذب بازیکنان در پست های مورد نظر اقدام کردند. پناهپوری تصریح کرد:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 26388
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۳:۱۷

کرونا :

دومین اردو آماده سازی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به پایان رسید

 

براساس این گزارش، اسماعیل پناهپوری با اعلام این خبر افزود: این اردو ۱۰ روزه با هدف آمادگی هرچه بیشتر بازیکنان تیم فوتبال نفت و گاز گچساران از نظر بدنی و تکنیکی و تاکتیکی برگزارشد و کادر فنی با تمرکز لازم نسبت به جذب بازیکنان در پست های مورد نظر اقدام کردند.

پناهپوری تصریح کرد: ترکیب کلی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران برای حضور در رقابت های لیگ دسته دوم نهایی شده و تنها در چند پست احتمال جذب بازیکن وجود دارد.

وی همچنین نظم حاکم بر تمرینات و اردو آماده سازی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران را مثال زدنی عنوان کرد وافزود: جدیت سرمربی و کادرفنی این تیم برای آماده سازی در بهترین حالت خود قراردارد و حمایت های خوبی نیز از سوی مسئولان ورزش نفت و گاز گچساران صورت گرفته است.

پناهپوری در خصوص آخرین وضعیت کادر فنی تیم فوتبال نفت گچساران نیز اظهارداشت: در حال حاضر در کنار سرمربی چهار مربی دیگر به عنوان دستیاران داریوش یزدی فعالیت می کنند که بنابر نظر سرمربی احتمال جابجایی آنها از نظر نوع مسئولیت در تیم وجود دارد.

سرپرست تیم فوتبال نفت و گاز گچساران اظهارداشت: چند بازی تدارکاتی برای آمادگی هر چه بهتر این تیم در نظر گرفته شده که در هفته آینده تاریخ های آن معین می شود.

وی در خصوص بازیکنان جذب شده در این تیم بیان کرد: تاکنون با بسیاری از بازیکنان منتخب مذاکرات نهایی انجام شده اما ثبت قرارداد آنها در صورتیکه که مشکلات خروج از استان و فسخ قرارداد با باشگاه قبلی را برطرف کنند در هیئت فوتبال گچساران در هفته آینده صورت خواهد گرفت.

پناهپوری افزود: هم اکنون در تیم فوتبال نفت و گاز گچساران ۱۴ بازیکن بومی و ۱۴ بازیکن تقویتی انتخاب شده اند که در هفته آینده کار ثبت قراداد آنها نهایی خواهد شد.

وی یادآور شد: در حال حاضر عملیات بهسازی و بازسازی خوابگاه های ویژه ورزشکاران که از چند هفته پیش آغاز شده مراحل پایانی خود را پشت سر می گذارد و تا پایان بهسازی خوابگاه های ورزشکاران استادیوم شهدای نفت هماهنگی لازم برای اسکان بازیکنان در مهانسرا نفت صورت گرفته است.

سرپرست تیم فوتبال نفت و گاز گچساران افزود: کلیه بدهی سال های گذشته باشگاه به بازیکنان تسویه شده و تنها قسط آخر فصل گذشته بازیکنان تیم فوتبال باقی مانده است که با توجه به برخی بدهی های انضباطی بازیکنان به کمیته انظباطی فدراسیون فوتبال پیش از تسویه نهایی بایستی افرادی که بدهی انضباطی دارند نسبت به تسویه اقدام نمایند در غیر اینصورت باشگاه از قسط آخر این افراد بدهی را کسر خواهد کرد.

پناهپوری با ابراز نگرانی از رای کمیته انظباطی در خصوص محرومیت تماشاگران از سه بازی خانگی تصریح کرد: از سوی مسئولان باشگاه نامه ای در خصوص تجدید نظر در رای صادره به کمیته انضباطی ارسال شده که امیدواریم این محرومیت کاهش یا حذف شود.

وی از کلیه هواداران و مردم فوتبالدوست گچساران درخواست کرد : در فصل جدید رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم با حمایت خود از این تیم به عنوان نماینده فوتبال گچساران و استان در لیگ دسته دوم از حیثیت ورزش استان دفاع کنند.

دومین اردو آماده سازی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به پایان رسید

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi