یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

محرومیت تماشاگران تیم فوتبال نفت و گاز گچساران

  براساس این گزارش، با اعلام اسامی بازیکنان، مربیان محروم از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران، باشگاه نفت و گاز گچساران نیزبه سه جلسه محرومیت از تماشاگران و مهدی مظفری به یکسال محرومیت از حضور در ورزشگاه محکوم شده است. رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران در این خصوص اظهارداشت: پس از محرومیت باشگاه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 26347
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱:۴۶

کرونا :

محرومیت تماشاگران تیم فوتبال نفت و گاز گچساران

 

براساس این گزارش، با اعلام اسامی بازیکنان، مربیان محروم از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران، باشگاه نفت و گاز گچساران نیزبه سه جلسه محرومیت از تماشاگران و مهدی مظفری به یکسال محرومیت از حضور در ورزشگاه محکوم شده است.

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران در این خصوص اظهارداشت: پس از محرومیت باشگاه نفت و گاز گچساران از حضور تماشاگران توسط کمیته انظباطی ، درخواستی مبنی بر تجدید نظر در رای های صادره به هیئت فوتبال استان ارسال کردیم ویک نسخه از آن نیز در اختیار کمیته انظباطی قرار گرفت.

محمد حبیبی نژاد تصریح کرد: امیدواریم کمیته انضباطی با درخواست تجدید نظر ما تا زمان شروع مسابقات موافقت نماید.

حبیبی نژاد افزود: خوشبختانه در فصل گذشته بازیکنان تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به جز بازی آخر و حواشی مربوط به آن حتی یک کارت قرمز هم دریافت نکردند و یک از تیم های با اخلاق لیگ دسته دوم محسوب می شدیم.

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران تاکید کرد: تمام تلاش خود را برای کاهش محرومیت تماشاگران گچسارانی برای حضور در ورزشگاه به کار خواهیم بست .

محرومیت تماشاگران تیم فوتبال نفت و گاز گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi