چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

امام جمعه موقت گچساران : خبرنگاران نقش بسیار مهمی در جامعه دارند و وظایف مهمی بر دوش دارند

حجت‌الاسلام علیرضا صفایی امام جمعه موقت گچساران ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته این شهرستان ، اظهار داشت: ترک گناه سبب ایجاد ارتباط نزدیک با خداوند متعال و سبحان می‌شود. وی با بیان اینکه رعایت تقوا سبب پاک شدن انسان از گناهان و زشتی‌ها می‌شود، تصریح کرد: اگر انسان می‌خواهد در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 26268
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵

کرونا :

امام جمعه موقت گچساران : خبرنگاران نقش بسیار مهمی در جامعه دارند و وظایف مهمی بر دوش دارند

حجت‌الاسلام علیرضا صفایی امام جمعه موقت گچساران ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته این شهرستان ، اظهار داشت: ترک گناه سبب ایجاد ارتباط نزدیک با خداوند متعال و سبحان می‌شود.

وی با بیان اینکه رعایت تقوا سبب پاک شدن انسان از گناهان و زشتی‌ها می‌شود، تصریح کرد: اگر انسان می‌خواهد در دنیا و آخرت به سعادت برسد، تقوای الهی پیشه کند.

امام جمعه موقت گچساران با تبریک دهه کرامت، عنوان کرد: همه ساله اول ذی القعده تا دهم ذی القعده به عنوان دهه کرامت نام‌گذاری شده و امسال این دهه از ۱۴ تا ۲۴ مردادماه است.

صفایی با اشاره به اینکه اول ذی القعده مصادف با ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و دهم ذی القعده مصادف با ولادت حضرت امام رضا(ع) است، ابراز کرد: این همه امامزادگان در گشور هستند مخصوص شاه چراغ و بی بی حکیمه خاتون ص که آنها فرزندان امام موس کاطم است همه به زیارت امام رضا ع آمده بوداند در این راه به شهادت رسید.
وی افزود: انتظار می‌رود در این دهه جشن‌های و برنامه ها باشکوه در شهرستان برگزار شود.
صفایی بیان کرد: این هفئه هفته ی حج است با این کار که ال سعود درحج قبل انجام داد چند کشور اسلامی مثل ایران محروم است از انجام دادن حج وی از سخنان مقام مغظم رهبری کفت مکرر باید در همه مجالس از جنایتهای ال سعود گفته بشه تا دنیا از جنایتهای ال سعود اگاه بشوند.

امام جمعه موقت گچساران با اشاره به بمباران شیمیای هیروشیما توست آمریکا گفت :در طول تاریخ دو بار بمب یاران در دنبا رخ داد که آمریکا در آن دست داشت جالب است سلاح حقوق بشر اینان گوش دنیا را کر کرده است.
همان طور که امام ره گفت آمریکا شیطان بزرکی است .

عراق رسماً از پذیرش زائر خارجی در اربعین عذرخواهی کرد/ مردم به مرزها نروند
دنبال کنید

صفایی با بیان اینکه دشمنان به دنبال از بین بردن اسلام هستند، تصریح کرد: اتحاد مسلمانان رمز پیروزی و غلبه بر دشمنان است.

وی با تبریک ۱۷ مردادماه روز خبرنگار و با اشاره به روز خبرنگاران اظهارداشت :در روز ۱۷ مرداد به شهادت رساندن محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در افغانستان به دست طالبان تأکید کرد: خبرنگاران نقش بسیار مهمی در جامعه دارند و رسالت و وظایف مهمی بر دوش دارند.

امام جمعه موقت گچساران افزود:  خبرنگاران مشکلات محرومان و کمبودهای و خواسته‌های مردم و شهرستان را پیگیری و به گوش مسئولان برسانند.

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi