جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

خیابان تاریخی بلادیان گچساران با معماری ایرانی اسلامی به مناقصه گذاشته می‌شود

میزان اعتبار طرح خیابان بلادیان سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده که مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان نیز از اعتبارات استانی در اختیار دستگاه‌های آب، برق، گاز قرار می‌گیرد. رحیمی با تأکید بر ضروری ساماندهی خیابان بلادیان و کارشناسی بودن این طرح افزود: باید با کار کارشناسی و فنی مسیر را برای اجرای این طرح

اختصاصی کرونا

کد خبر : 26207
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷

کرونا :

خیابان تاریخی بلادیان گچساران با معماری ایرانی اسلامی به مناقصه گذاشته می‌شود

میزان اعتبار طرح خیابان بلادیان سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده که مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان نیز از اعتبارات استانی در اختیار دستگاه‌های آب، برق، گاز قرار می‌گیرد.

رحیمی با تأکید بر ضروری ساماندهی خیابان بلادیان و کارشناسی بودن این طرح افزود: باید با کار کارشناسی و فنی مسیر را برای اجرای این طرح با معماری ایرانی اسلامی مهیا کرد.
وی در ادامه از مشاوران و کارشناسان این طرح خواست تا ضمن کار کارشناسی این طرح را با طرح بافت فرسوده گچساران هماهنگ کرده تا در روند اجرای این طرح مشکلی بوجود نیاید.
فرماندار گچساران با اشاره به مزایا و اهمیت اجرای طرح ساماندهی خیابان بلادیان افزود: در همه نقاط کشور خیابان‌ها با نما‌ی فرهنگ هر منطقه ایجاد شده که علاوه بر رونق تجاری در تبادل فرهنگ منطقه مثمر‌ثمر است.
رحیمی افزود:از سال گذشته طرح های ساماندهی این خیابان با پیگیریهای نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی با بررسی های دقیق و کارشناسی انجام شد و با تلاش های انجام شده از سوی شهرداری دوگنبدان، عملیات اجرایی این طرح بزودی آغاز می شود.
فرماندار گچساران با بیان این مطلب که بایستی در این پروژه با برنامه ریزی کامل وارد گود شد تا کاسبان و مغازه داران این طرح نیز به لحاظ معیشتی با مشکل ربرو نشوندافزود با اجرای این طرح خیابان بلادیان از نظر زیبایی و مبلمان شهری تغییرات اساسی خواهد کرد
رحیمی با تأکید بر اطلاع‌رسانی از مزایای این طرح برای مردم گفت: آگاهی و اطلاع‌رسانی سبب افزایش زمینه برای مشارکت بیشتر مردم مهیا می‌شود.
وی با اشاره به بافت شهرهای جنوبی کشور و نماد این مناطق مبنی بر ایجاد طاق‌ها و سایه‌بان در ورودی مغازه‎ها، خاطرنشان کرد: اگر این نمای شهری را آراسته به مصالح نوین کنیم، در زیباسازی شهر تاثیر به‌سزایی خواهد داشت.
رحیمی افزود: میزان اعتبار طرح خیابان بلادیان سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده که مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان نیز از اعتبارات استانی در اختیار دستگاه‌های آب، برق، گاز قرار می‌گیرد.
فرماندار گچساران یادآور شد: خیابان تاریخی بلادیان گچساران با معماری ایرانی اسلامی به مناقصه گذاشته می‌شود.
وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی تنها یک ماه فرصت دارند تا نسبت عملیات زیرسازی خود اقدام نمایند.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi