یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

هم اندیشی دهیاران ،مسئولین مالی و فنی دهیاری های بخش مرکزی شهرستان گچساران

درفرمانداری گچساران صبح امروز جلسه هم اندیشی دهیاران ،مسئولین مالی و فنی دهیاری های بخش مرکزی شهرستان گچساران در محل سالن جلسات فرمانداری با حضور مدیر کل دفتر امور روستایی ،فرماندار گچساران ،بخشدار مرکزی گچساران برگزار شد. فرماندار گچساران ضمن خوش آمدگویی با ابراز خرسندی از حضور در جمع دهیاران شهرستان با اشاره به اهمیت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 26203
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴

کرونا :

هم اندیشی دهیاران ،مسئولین مالی و فنی دهیاری های بخش مرکزی شهرستان گچساران

درفرمانداری گچساران صبح امروز جلسه هم اندیشی دهیاران ،مسئولین مالی و فنی دهیاری های بخش مرکزی شهرستان گچساران در محل سالن جلسات فرمانداری با حضور مدیر کل دفتر امور روستایی ،فرماندار گچساران ،بخشدار مرکزی گچساران برگزار شد.
فرماندار گچساران ضمن خوش آمدگویی با ابراز خرسندی از حضور در جمع دهیاران شهرستان با اشاره به اهمیت جایگاه دهیاری به عنوان مرجع دولت در سطح روستاها اظهار داشت : دهیاران به عنوان نمایندگان دولت در سطح روستاها بوده و باید با تعامل و همیاری با مردم روستا و شوراهای اسلامی در جهت عمران و آبادانی روستاها تلاش کنند.
عبدالرحیم رحیمی طی سخنانی با برشمردن برکات نظام جمهوری اسلامی ایران و خدمات رسانی به روستا ها ،اولویت کاری دهیاران را رسیدگی به مشکلات روستائیان و رساندن این مشکلات به مسئولین دانست .
فرمانداردرادامه گفت: پیشرفتهای روستاها پس از انقلاب کاملاً مشهود است و کسی نمی تواند این پیشرفتها را نادیده بگیرد.
فرماندار گچساران با بیان این مطلب که در سال ۹۴ شهرستان گچساران از صددرصد سهمیه قیر جهت آسفالت معابر روستایی استفاده نموده از دهیاران خواستند تا با فرهنگ سازی و آگاه سازی مردم را به همکاری با مسئولین ارشاد نمایند.
وی با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل و بحران آب و کم آبی در کشور افزود:خوشبختانه با وجود نعمت اب در استان ما تا کنون با مشکل کم آبی مواجه نشده ایم اما باید برنامه ریزی و تدابیر لازم جهت ذخیره سازی منابع آب را برای مقابله با کم آبی داشته باشم .
عبدالرحیم رحیمی خاطر نشان کرد:با پیگیریهای دکتر تاجگردون امسال برای اولین بار مبلغ ۳۸ میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی اعتبار برای استان ما برای بخش آبرسانی در نظر گرفته شده است که ۷/۵ میلیارد تومان آن سهیمه شهرستان گچساران می باشد.
رحیمی با اشاره به سفر قریب الوقوع ریاست محترم جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت :دکتر روحانی در سفر استانی خود در مرکز استان بصورت عمومی با مردم دیدار و سخنرانی و در ادامه نشستی با خانواده شهداء و نخبگان استان نیز خواهند داشت

راه اندازی۱۰دفتر خدمات مسافرتی در دولت یازدهم
دنبال کنید
وی با بیان این مطلب که در این سفر نماینده ای از طرف ریاست جمهوری و یک یا دو وزیر در شهرستانهای استان حضور پیدا کرده و با تشکیل جلسه شورای اداری مشکلات را بررسی و در ادامه در جلسه شورای اداری استان مطرح خواهند نمود.
نماینده عالی دولت در شهرستان گچساران از دهیاران خواستند تا ضمن بررسی مسائل و مشکلات حوزه های مربوط به خود را به فرمانداری تحویل تا در اختیار هیئت دولت برای بررسی قرار داده شود
در ادامه سرپرست بیمه روستایی استان طی سخنانی با بیان اهمیت بیمه روستایی از دهیاران خواست تا با آگاهی بخشی روستائیان آنها را تشویق کنند تا از مزایای این بیمه بهره لازم را ببرند.
کریمی از ایجاد تفاهمنامه بین بهزیستی و بیمه روستایی خبر داد و افزود: زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزستی کهگیلویه و بویراحمد بدون پرداخت حق بیمه زیر پوشش بیمه روستائیان و عشایری قرار خواهند گرفت

وی سکونت در مناطق روستایی و عشایری، اشتغال به کشاورزی و داشتن ۱۸ سال سن بدون محدودیت حداکثری سن از اصلی ترین شرایط این بیمه برشمرد و گفت یکهزارو ۳۶۱ خانوار در شهرستان گچساران زیر پوشش بیمه روستائیان و عشایری است.
کریمی اظهار داشت: ۹کارگزار در بخشداری ، دهیاری ها و تعاون روستایی گچساران کار بیمه روستایی و عشایری این شهرستان را برعهده دارند
وی ابراز داشت: به منظور حمایت از این اقشار کم درآمد و آسیب پذیر ، ۷۰ درصد از حق بیمه تعیین شده از سوی دولت و ۳۰ درصد مابقی توسط بیمه گذار پرداخت می شود

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi