چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازیکنان منتخب تیم فوتبال نفت و گاز گچساران معرفی شدند

  براساس این گزارش، داریوش یزدی عصر جمعه پس از پایان اردو آماده سازی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران اسامی ۲۳ نفر از بازیکنان حاضر در این اردو آماده سازی را برای انعقاد قراداد به باشگاه نفت و گاز گچساران معرفی کرد. یزدی در این خصوص اظهارداشت: در اردو ۱۰ رزه آماده سازی تیم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 26081
تاریخ انتشار : جمعه ۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳

کرونا :

بازیکنان منتخب تیم فوتبال نفت و گاز گچساران معرفی شدند

 

براساس این گزارش، داریوش یزدی عصر جمعه پس از پایان اردو آماده سازی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران اسامی ۲۳ نفر از بازیکنان حاضر در این اردو آماده سازی را برای انعقاد قراداد به باشگاه نفت و گاز گچساران معرفی کرد.

یزدی در این خصوص اظهارداشت: در اردو ۱۰ رزه آماده سازی تیم فوتبال نفت گچساران در تهران، تمرینات منظم و فشرده بدنسازی ، تاکتیکی و تکنیکی را به خوبی پشت سرگذاشتیم و در این مدت بازیکنان تقویتی درکنار سایر بازیکنان بومی که از گچساران انتخاب شده بودند تمرینات خوبی را زیر نظر کادر فنی انجام دادند.

وی تصریح کرد: از میان ۴۰ بازیکن حاضر در اردو آماده سازی تیم فوتبال در تهران، ۲۳ نفر از آنها به صورت نهایی به باشگاه جهت مذاکرات مربوط به قرارداد مالی معرفی شدند.

یزدی بیان کرد: هادی زرین ساعد، عماد قاسمی، نبی الله اسدی،بهزاد داودی، ساسان شیرمردی، فرید طالقانی، همایون گراوند، علی کرمی، علی رعیت، مهران غریبی، حسین حجازی، یحیی رحمانی، فرشید پاداش، علی فرجی، محمد رضا مظاهری، علی حدادی فر، اسماعیل هاشمی، مهدی براتی، آرمان فرهمندیان، فرشاد عبدالهی، رضا نعامی، عباس عامری، بهنام برهانی بازیکنان منتخبی هستند که جهت مذاکرات مالی به باشگاه معرفی شده اند.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تاکید کرد: در صورت توافق مالی این بازیکنان با باشگاه نفت وگچساران تقریبا ترکیب بازیکنان اصلی این تیم تا پیش از اردو تدارکاتی ۱۰ روزه دوم که در یکی از شهرهای شهرکرد یا بروجن برگزار خواهد شد، مشخص می شود.

یزدی همچنین از دعوت بازیکنان شایسته رده سنی پایه در آینده ای نزدیک به اردو تیم فوتبال نفت و گاز گچساران خبرداد.

وی اظهارامیدواری کرد، هرچه سریع تر توافق مالی باشگاه با بازیکنان منتخب صورت بگیرد تا در اردو آماده سازی دوم با ترکیب کامل تری حاضر شویم.

 

براساس این گزارش، این افراد بایستی روز یکشنبه ۱۰ مرداد ۹۵ ساعت ۱۸ در زمین چمن مجموعه ورزشی پدخندق خود را به کادر فنی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران معرفی کنند.

 

بازیکنان منتخب تیم فوتبال نفت و گاز گچساران معرفی شدند

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi