جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اسماعیل پناهپوری سرپرست تیم فوتبال نفت و گاز گچساران شد

  براساس این گزارش، محمد حبیبی نژاد در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: جمال شاهینی سرپرست فصل گذشته تیم فوتبال بزرگسالان بدلایل  پذیرفتن مسئولیت جدید در عرصه شغلی خود از ادامه همراهی  تیم فوتبال نفت  انصراف داد و اسماعیل پناهپوری جایگزین وی شد. حبیبی نژاد تصریح کرد : پناهپوری که ۳۰سال به عنوان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 25951
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱:۳۳

کرونا :

اسماعیل پناهپوری سرپرست تیم فوتبال نفت و گاز گچساران شد

 

براساس این گزارش، محمد حبیبی نژاد در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: جمال شاهینی سرپرست فصل گذشته تیم فوتبال بزرگسالان بدلایل  پذیرفتن مسئولیت جدید در عرصه شغلی خود از ادامه همراهی  تیم فوتبال نفت  انصراف داد و اسماعیل پناهپوری جایگزین وی شد.

حبیبی نژاد تصریح کرد : پناهپوری که ۳۰سال به عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران در عرصه ورزش حضور داشته ، در سال های گذشته  به عنوان سرپرست تیم هاکی  باشگاه نفت چندین مقام قهرمانی و نایب قهرمانی لیگ برتر را همراه این تیم کسب کرده است.

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران یادآورشد: پناهپوری پس از بازگشت تیم فوتبال نفت و گاز گچساران از اردو تهران رسما به عنوان سرپرست کار خود را آغاز می کند.

حبیبی نژاد ضمن تقدیر از زحمات بی شائبه جمال شاهینی سرپرست فصل گذشته این تیم افزود:شاهینی در سمت دیگری در کنار دست اندرکاران فوتبال نفت و گاز گچساران به فعالیت ورزشی خود ادامه خواهد داد.

براساس این گزارش، اردوی تدارکاتی ۱۰ روزه تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با حضور ۲۵ بازیکن و سه نفر کادر فنی در تهران برپا شده است.

اسماعیل پناهپوری سرپرست تیم فوتبال نفت و گاز گچساران شد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi