پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

لازمه تحقق اهداف کلانشهرها، حمایت از شوراها و شهرداری ها است

خجسته: لازمه تحقق اهداف کلانشهرها، حمایت از شوراها و شهرداری ها است سرویس اجتماعی عضو فراکسیون مدیریت شهری مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه درآمدهای پایدار شهری یکی از الزامات توسعه شهرها است، گفت: وقتی از شوراها و شهرداری ها حمایت نمی کنیم و پرداخت سهم توسعه شهرها را به تعویق می اندازیم، چگونه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 25908
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۴۸ - ۳:۳۰

کرونا :

لازمه تحقق اهداف کلانشهرها، حمایت از شوراها و شهرداری ها است
خجسته:

لازمه تحقق اهداف کلانشهرها، حمایت از شوراها و شهرداری ها است

سرویس اجتماعی
عضو فراکسیون مدیریت شهری مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه درآمدهای پایدار شهری یکی از الزامات توسعه شهرها است، گفت: وقتی از شوراها و شهرداری ها حمایت نمی کنیم و پرداخت سهم توسعه شهرها را به تعویق می اندازیم، چگونه توقع داریم اهداف خرد و کلان شهرها تحقق یابد.

چهارشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۰

لازمه تحقق اهداف کلانشهرها، حمایت از شوراها و شهرداری ها است

امیر خجسته در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، مرزبندی ها و جناح بندی های سیاسی را خارج از چارچوب طرح جامع و تفصیلی شهرها از جمله تهران دانست و تصریح کرد: در حالی دولت در زمینه توسعه شهرها انگشت اتهام را به سمت شوراها و شهرداری ها نشانه می رود که عدم پرداخت منابع مالی به حق و قانونی شهرداری ها حرکت چرخ توسعه شهرها را با کندی مواجه می کند.

نماینده مردم همدان در مجلس دهم شورای اسلامی، خاطر نشان کرد: نمی شود از یک طرف در قالب برنامه هایی همچون برنامه ششم توسعه در مسیر بودجه ریزی ها و تخصیص منابع مالی به شهرداری ها سنگ اندازی کنیم، اما آن روی سکه توقع داشته باشیم که توسعه شهرها با سرعت و مطابق با استانداردهای روز دنیا انجام شود.

خجسته تاکید کرد: حذف درآمدهای پایدار شهرداری ها از مالیات بر ارزش افزوده که در برنامه ششم توسعه مغفول مانده است بی شک مشارکت پذیری بخش خصوصی را در مسیر تحقق اهداف شهرها قرار می دهد. به خصوص در شرایطی که دولت از پرداخت سهم شهرداری ها در زمینه های مختلف سر باز می زند.

از ابلاغیه رعایت معماری- ایرانی اسلامی در ادارات تا نمای وارداتی!
دنبال کنید

این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی با انتقاد از اینکه دولت هنوز پس از گذشت سه سال از عمرش نگاه تبعیض آمیزی به مدیریت های شهری دارد، اظهار کرد: تهران نه تنها پایتخت ایران است بلکه نخستین شهر سیاسی کشور است که نهادهای مهم دولتب را در خود جای داده، پس بی هیچ تردیدی هرگونه نگاه تبعیض امیز ویترین کشور را تحت الشعاع قرار می دهد./

پایان پیام

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi