پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار گچساران : کار رابطین سوادآموزی بسیار شریف و مهم است

جلسه شورای پشتیبانی سواد آموزی شهرستان گچساران با حضور اعضاء شورا و به ریاست عبدالرحیم رحیمی فرماندار در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد. فرماندار گچساران طی سخنانی به اهمیت و ضرورت افزایش سواد در جوامع اشاره کرد و افزود:با توجه به اینکه یکی از معیارهای توسعه یافتگی  و پیشرفت جوامع افزایش سواد،آموزش و معلومات

اختصاصی کرونا

کد خبر : 25907
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰

کرونا :

فرماندار گچساران : کار رابطین سوادآموزی بسیار شریف و مهم است

جلسه شورای پشتیبانی سواد آموزی شهرستان گچساران با حضور اعضاء شورا و به ریاست عبدالرحیم رحیمی فرماندار در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد.
فرماندار گچساران طی سخنانی به اهمیت و ضرورت افزایش سواد در جوامع اشاره کرد و افزود:با توجه به اینکه یکی از معیارهای توسعه یافتگی  و پیشرفت جوامع افزایش سواد،آموزش و معلومات به روز همزمان با دانش و تکنولوژی  می باشد و این پیشرفت میسر نمی شود جز با بالا بردن سواد مردم آن شهر و یا کشور.
عبدالرحیم رحیمی ادامه داد : شهرستان گچساران یکی از شهرستانهای موفق در زمینه سواد آموزی است که طبق آمار در صد کمی از بیسوادی  وجود دارد که  با تلاش همه جانبه میتوان ریشه بیسوادی را در این شهر با فرهنگ خشکاند.
فرماندار گچساران از حمایت دولت تدبیر و امید و اختصاص اعتبار به امر سواد آموزی اشاره و گفت :بیمه کردن آموزش دهندگان را از اقدامات دیگر دولت در راستای حمایت از با سواد نمودن افراد می باشد.
رئیس شورای پشتیبانی سوادآموزی شهرستان  با اشاره به اینکه می توان با باسواد کردن این افراد شاهد بهتر زیستن آن ها باشیم، یادآور شد: کار رابطین سوادآموزی بسیار شریف و مهم است چراکه نقش مهمی در توسعه فرهنگ جامعه رقم خواهند زد.
وی ضمن تاکید بر اهمیت فرهنگ سازی برای افزایش سطح سواد در شهر و روستاها از مسئولین ادارات عضو خواست تا در اسرع وقت با توجه به اهمیت موضوع ،آمار واقعی و به روز بی سوادان و علل وجود بی سوادان در سطح شهر و روستاها را ارائه و با سوادآموزی شهرستان در زمینه باسوادنمودن آنها همکاری لازم را داشته باشند.
رحیمی با اشاره به اینکه ریشه کنی بیسوادی در شهرستان دغدغه ی همه است افزود:وجود حتی یک نفر بیسواد در شهرستان زیبنده مردم با فرهنگ و فرهنگ دوست گچساران نیست.

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi