جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کسی جوابگوی تعطیلی کارخانه سیمان مارگون نیست

؛ مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مارگون از مسئولین استانی بخصوص مسئولین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خواست تا پاسخگوی مطالبات به حق مردم در خصوص پروژه نیمه کاره کارخانه سیمان مارگون باشند. مسعود بهشتی روی با اشاره به تعطیلی کارخانه سیمان مارگون و اخراج حدود ۱۴ نفر از کارکنان این کارخانه با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 25835
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳

کرونا :

کسی جوابگوی تعطیلی کارخانه سیمان مارگون نیست

؛

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مارگون از مسئولین استانی بخصوص مسئولین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خواست تا پاسخگوی مطالبات به حق مردم در خصوص پروژه نیمه کاره کارخانه سیمان مارگون باشند.
مسعود بهشتی روی با اشاره به تعطیلی کارخانه سیمان مارگون و اخراج حدود ۱۴ نفر از کارکنان این کارخانه با انتقاد از عملکرد مسئولین استانی و کشوری، گفت: کسی جوابگوی تعطیلی کارخانه سیمان مارگون نیست.

وی عدم نظارت و پیگیری جدی مسئولین استانی و کشوری و دست کشیدن سرمایه گذار لبنانی این پروژه به دلیل عدم پایبندی طرف هایی داخلی به تعهدات مالی و اجرایی را دلیل این وضعیت دانست و افزود: این کار سبب دل سردی و ناامیدی مردم استان بخصوص مردم منطقه محروم مارگون می شود، و کارخانه ای که قرار بود باری را از دوش مردم بردارد اکنون به کما رفته و شاید هم باری شود بر دوش مردم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مارگون با اشاره به وضعیت آب آشامیدنی و مصرفی کارخانه مارگون، بیان کرد: جای تعجب است که مسئولین با توجه به مشکلات موجود در خصوص آب این کارخانه به دنبال احداث شهرک صنعتی هستند که برای آب آشامیدنی و مصرفی آن نیز هنوز تمهیداتی اندیشیده نشده است.

بهشتی روی از مسئولین استانی بخصوص مسئولین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خواست تا پاسخگوی مطالبات به حق مردم در خصوص پروژه نیمه کاره کارخانه سیمان مارگون باشند و هرچه سریعتر تمهیدات لازم جهت خروج کارخانه از وضعیت موجود و از غرق شدن آن در گرداب معضلات موجد کشور در خصوص کارهانه ها جلوگیری کنند.

کارمزد محوری نیازمند اعلام نظر حوزه های علمیه است/ بانک ها تولید را دریابند
دنبال کنید

سیمان مارگون در سال ۸۶ و در دولت نهم در منطقه دشت سقاوه کلنگ‌زنی شد که پیش‌بینی می‌شود سالانه یک میلیون تن سیمان خاکستری برای نیاز داخلی استان، نیاز کشور و همچنین صادرات به کشورهای همسایه مورد استفاده قرار گیرد.

این کارخانه اکنون در میان اما و اگرهای مسئولین استانی آینده ای مبهم را در پیش روی خود می بیند که امید عده ای زیاد از مردم را به یاس و ناامیدی مبدل کرده است.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi