شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

امیری: شهرداری یاسوج کار خلاف قانون انجام ندهد / تخلفات شهرداری مکتوب شود / علی‌پور: دیگر بی‌خیال استیضاح شهردار شدیم

؛ رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: پلمپ صنوف دارای پروانه کسب توسط شهرداری یاسوج به بهانه عدم پرداخت عوارض خلاف نص صریح قانون است. به گزارش از یاسوج، صبح امروز جلسه رسمی شورای شهر یاسوج به ریاست هدایت امیری و با حضور اعضای این شورا برگزار شد. به گزارش کبنا، در این نشست هدایت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 25832
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۵ - ۸:۱۲

کرونا :

امیری: شهرداری یاسوج کار خلاف قانون انجام ندهد / تخلفات شهرداری مکتوب شود / علی‌پور: دیگر بی‌خیال استیضاح شهردار شدیم

؛

رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: پلمپ صنوف دارای پروانه کسب توسط شهرداری یاسوج به بهانه عدم پرداخت عوارض خلاف نص صریح قانون است.

به گزارش از یاسوج، صبح امروز جلسه رسمی شورای شهر یاسوج به ریاست هدایت امیری و با حضور اعضای این شورا برگزار شد.

به گزارش کبنا، در این نشست هدایت امیری رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج با اشاره به موضوع عوارض، اظهار کرد: شهرداری یاسوج گاهاً خلاف نص صریح قانون اقدام به پلمپ برخی صنوف در سطح شهر می‌کند.

امیری در ادامه با قرائت ماده قانونی، بیان کرد: طبق ماده ۵۵، شهرداری یاسوج حق ندارد صنوفی که دارای پروانه کسب هستند به دلیل عدم پرداخت عوارض آنها را پلمپ کنند.

وی افزود: این کار شهرداری یاسوج بسیار زشت است و نارضایتی مردم را در پی دارد و اگر شهرداری بخواهد به این کارش ادامه دهد با مسئولان قضایی مکاتبه خواهیم کرد.

رئیس شورای شهر یاسوج تاکید کرد: شهرداری یاسوج طبق قانون باید صنوفی که پروانه کسب ندارند را پلمپ کند، نه صنوفی که پروانه کسب دارند و اجازه ندارد صنوفی که عوارض پرداخت نکرده‌اند را پلمپ کند.

در ادامه این نشست علی‌ علی‌پور عضو شورای شهر یاسوج با بیان اینکه بی‌توجهی به مصوبات شورای شهر خیلی زیاد است، اظهار کرد: آنقدر مصوبه در شورای شهر یاسوج مصوب گردیده ولی شهرداری آنها را اجرا نکرده و ما هم می‌دانیم که شهردار یاسوج استیضاح نمی‌شود، بی‌خیال شدیم.

مرتضی‌ فروغ‌فرد عضو شورای اسلامی شهر یاسوج نیز گفت: تخلفات شهرداری یاسوج را باید مکتوب کنیم تا نظارت بر آن دقیق و قانونی صورت گیرد، اگر چه بحث نظارت بر شهرداری فعلاً در حد شعار است و عملی در این خصوص ندیده‌ایم.

شناسایی ۷ هزار بیمار خاص و صعب‌العلاج توسط بیمه سلامت در کهگیلویه و بویراحمد
دنبال کنید

به گزارش کبنا، سعید پایدار عضو شورای شهر یاسوج با بیان اینکه انتظار می‌رود اگر در شهرداری یاسوج و یا سازمان‌های وابسته تخلفی وجود دارد، مکتوب تا در جلسه شورا بررسی شود، اظهار داشت: نباید نظارت شورای شهر یاسوج بر شهرداری در حد شعار بماند.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi