جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

جنگل‌های بویراحمد و دنا همچنان می‌سوزند (+تصاویر)

؛ فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: جنگل دنای شرقی همچنان در آتش می‌سوزد. کامبیز حسین‌پور اظهار کرد: آتش که از ساعت ۱۴ امروز در جنگل‌های دنای شرقی شعله‌ور شده بود کماکان جنگل‌های این منطقه را می‌سوزاند. وی گفت: تلاش‌های زیادی برای اطفای آتش در منطقه کمر زردی ده‌برآفتاب در دنای شرقی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 25824
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ تیر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰

کرونا :

جنگل‌های بویراحمد و دنا همچنان می‌سوزند (+تصاویر)

؛

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: جنگل دنای شرقی همچنان در آتش می‌سوزد.

کامبیز حسین‌پور اظهار کرد: آتش که از ساعت ۱۴ امروز در جنگل‌های دنای شرقی شعله‌ور شده بود کماکان جنگل‌های این منطقه را می‌سوزاند.

وی گفت: تلاش‌های زیادی برای اطفای آتش در منطقه کمر زردی ده‌برآفتاب در دنای شرقی انجام شده اما تاکنون که ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه روز جمعه است آتش به دلیل باد خاموش نشده است.

این مسؤول گفت: تاکنون برآورد ما از خسارات وارده به جنگل در حدود ۱۵ تا ۲۰ هکتار است که ممکن است آتش به مرتع نیز سرایت کند.

جنگل‌ها و مراتع بویراحمد طعمه حریق شد

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: جنگل‌ها و مراتع منطقه” ده برآفتاب ” شهرستان بویراحمد از ساعت ۱۶ امروز طعمه حریق شد و این آتش‌سوزی همچنان ادامه دارد.

محمد رحیم برزمند اظهار داشت: جنگل‌ها و مراتع روستای ده برآفتاب شهرستان بویراحمد از ساعت ۱۶:۰۰ امروز طعمه حریق شد و این آتش‌سوزی همچنان ادامه دارد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد گفت: در ساعات اولیه آتش‌سوزی بلافاصله ۱۴ اکیپ از یگان حفاظت شهرستان بویراحمد جهت همکاری با محیط زیست  و ستاد اطفای حریق شهرستان به منطقه اعزام شدند.

وی بابیان اینکه نیروهای امدادی استان و شهرستان‌های دیگر جهت مهار آتش‌سوزی به منطقه اعزام‌شده‌اند، گفت: تلاش برای کنترل و مهار آتش‌سوزی به‌صورت جدی در حال انجام است و امیدواریم ظرف ساعات آینده بتوانیم آتش را مهار کنیم.

برزمند ابراز کرد: آتش‌سوزی به منابع طبیعی و گونه‌های گیاهی خسارت وارد کرده است که بعد از مهار آتش‌سوزی میزان خسارات وارده مشخص و اطلاع‌رسانی می‌شود.

نفت و گاز گچساران بدنبال جذب استعدادهای هاکی کهگیلویه و بویراحمد
دنبال کنید

وی با بیان اینکه این منطقه جز مناطق حفاظت شده محیط زیست است، تاکید کرد: علت آتش‌سوزی تاکنون مشخص نشده و در دست بررسی است و توسط محیط زیست اطلاع رسانی می‌شود.

جنگل‌های بویراحمد و دنا همچنان می‌سوزند (+تصاویر) 5

جنگل‌های بویراحمد و دنا همچنان می‌سوزند (+تصاویر) 6

جنگل‌های بویراحمد و دنا همچنان می‌سوزند (+تصاویر) 7

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi