پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

تغییر در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد/ نجفی: به دلیل مسائل سیاسی با من برخورد کردند

؛ روسای کمیته امداد مناطق ۱ و ۲ شهرستان بویراحمد تغییر کردند. به گزارش از یاسوج، بر اساس حکمی از سوی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) روسای کمیته امداد مناطق ۱ و ۲ تغییر کردند. بر اساس این حکم، علیرضا نجفی رئیس کمیته امداد منطقه دو بویراحمد جای خود را ولایتی‌فر داد و قبادپور جایگزین

اختصاصی کرونا

کد خبر : 25812
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹

کرونا :

تغییر در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد/ نجفی: به دلیل مسائل سیاسی با من برخورد کردند

؛

روسای کمیته امداد مناطق ۱ و ۲ شهرستان بویراحمد تغییر کردند.

به گزارش از یاسوج، بر اساس حکمی از سوی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) روسای کمیته امداد مناطق ۱ و ۲ تغییر کردند.

بر اساس این حکم، علیرضا نجفی رئیس کمیته امداد منطقه دو بویراحمد جای خود را ولایتی‌فر داد و قبادپور جایگزین سید محمدرضا دستفال رئیس کمیته امداد منطقه یک شد.
به گزارش کبنا، علیرضا نجفی مدیر کمیته امداد منطقه دو شهرستان بویراحمد در باره جزئیات تغییرش از سمت خود، به رسانه‌ها اینگونه گفته است؛ بنده جانباز هستم و تقریبا ۴ ماه به بازنشستگی‌ام باقی نمانده که به دلیل مسایئل سیاسی اینگونه بابنده برخورد کردند.

وی با تاکید بر اینکه شورای ارزشیابی کاملا خطی و جناحی عمل می‌کند، گفت: دلیل عزل بنده و رئیس منطقه یک شهرستان بویراحمد حمایتمان از غلام محمد زارعی بود.
نجفی با بیان اینکه مدیرکل جدید کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد شناخت کامل از کارمندان ندارد و نظر شورای ارزشیابی را مدنظر قرار می‌ دهد، گفت: متاسفانه اعضای شورای ارزشیابی کمیته امداد که به لحاظ فکری وابسته به جریان جبهه پایداری هستند اینگونه با ما برخورد کردند.

وی ادامه داد: جناب مهندس فتاح همواره در تمامی سخنان خود تاکید داشتند که کمیته امداد سیاسی نیست و نباید کسی حزبی عمل کند ولی متاسفانه در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خط و جناحی عمل شده به گونه‌ای که وقتی سیاست کلی سازمان را به مدیرکل گوشزد کردم گفت «من مستقل تصمیم می‌گیرم و کاری به کسی ندارم».
نجفی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه از لحاظ اخلاقی و رفتاری و اداری از کارمندان نمونه بودم، گفت: متاسفانه هنوز دلیل عزل بنده و دیگر همکاران روشن نیست چرا که آقایان خودشان سیاسی عمل کردند و ما را به خاطر حمایت از نماینده خود و شکست تاریخی اصولگرایان اینگونه در روزهای پایانی زمان بازنشستگی برخورد کردند.

دکترتاجگردون:ما جماعتی هستیم که می گوید زنده باد مخالف من
دنبال کنید

وی تصریح کرد: نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا موضوع را از طریق مهندس فتاح پیگیری کردند و زارعی در دیدار با فتاح تاکید کرد چرا در نهادی که نباید خط و جناحی عمل شود با برخی از کارکنان اینگونه برخورد شده است.

نجفی در پایان تصریح کرد: بنده به دلیل شرایط بدی که بر محیط اداری کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد حاکم بود در ۳۱ خردادماه نزد آقای فتاح رفتم و ایشان قول مساعد دادند که پیگیری کنند.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi