سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاد معلم احمد ندایی در خاک آرمید

؛ پیکر پاک معلمی وارسته و عاشق، دریای معرفت و تواضع، انسانی نوع دوست و دلسوز و با صداقت بر دستان دانش آموزان، همکاران، دوستانش تشییع و در بهشت زهرا شهرستان گچساران به خاک سپرده شد. احمد ندایی معلمی دلسوز بود که نسبت به فرزندان این مرزبوم احساس مسئولیت می‌کرد و با تمام وجود به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 25799
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ تیر ۱۳۹۵ - ۲:۰۵

کرونا :

استاد معلم احمد ندایی در خاک آرمید

؛

پیکر پاک معلمی وارسته و عاشق، دریای معرفت و تواضع، انسانی نوع دوست و دلسوز و با صداقت بر دستان دانش آموزان، همکاران، دوستانش تشییع و در بهشت زهرا شهرستان گچساران به خاک سپرده شد.

احمد ندایی معلمی دلسوز بود که نسبت به فرزندان این مرزبوم احساس مسئولیت می‌کرد و با تمام وجود به دانش اموزان خود علم ودرس عشق می‌آموخت.

براستی استاد احمد ندایی عزیز را چگونه باید توصیف کرد؟ وی الگوی معرفت و اخلاق انسانی، خوش گفتار و دوست‌داشتنی بود و روحیات بالایی انسانی داشت.

او در طول دوران خدمتش هیچ گاه موجب رنجش و آزار شاگردانش نشد و همیشه به دانش آموزانش عشق می‌ورزید و اینچنین است که یاد و خاطره استاد ندایی در ذهن دانش آموزانش تا ابد نقش بسته و او را به نیکی یاد خواهند کرد.

احمد ندایی، سال‌ها دبیر رشته ریاضی دبیرستان‌های گچساران و متولد ۱۳۳۳ آبادان بود که در روز گذشته به علت بیماری دارفانی را وداع گفت از استاد ندایی یک دختر به یادگار مانده است روحش شاد و یادش گرامی

پایگاه خبری درگذشت جانسوز معلم فرهیخته و دوست‌داشتنی استاد احمد ندایی را به خانواده محترم و ارزشمندش و خانواده‌های اسماعیلی و شکیبایی تسلیت گفته و برای این عزیز سفرکرده از خداوند متعال غفران الهی مسئلت دارد.

لازم بذکر است در مراسم تشییع و خاکسپاری استاد ندایی هیچ کدام از مسئولین آموزش و پرورش

حضور نداشتند.

خبر: حبیب قلندری

IMG_2019 IMG_2022 IMG_2030 IMG_2035 IMG_2036 IMG_2040 IMG_2050 IMG_2056 IMG_2058 IMG_2062 IMG_2066 IMG_2069 IMG_2073 IMG_2086 IMG_2090

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi