جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کم‌کاری مسئولان یاسوج در عید فطر

؛ دبیر شورای اطلاع رسانی کهگیلویه وبویراحمد گفت: کمبود زیرساخت‌ها، امکانات رفاهی و گردشگری همچنان یکی از مشکلات و چالش‌های جدی فرا روی صنعت گردشگری در این استان بویژه یاسوج است. محمدموحد‌پور افزود: البته کم کاری، بی‌نظمی‌ها، نبودبرنامه ریزی مناسب و ناتوانی محسوس برخی متولیان امر نیز طی این سه روز امری واضح بود. وی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 25654
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۵ - ۷:۳۷

کرونا :

کم‌کاری مسئولان یاسوج در عید فطر

؛

دبیر شورای اطلاع رسانی کهگیلویه وبویراحمد گفت: کمبود زیرساخت‌ها، امکانات رفاهی و گردشگری همچنان یکی از مشکلات و چالش‌های جدی فرا روی صنعت گردشگری در این استان بویژه یاسوج است.

محمدموحد‌پور افزود: البته کم کاری، بی‌نظمی‌ها، نبودبرنامه ریزی مناسب و ناتوانی محسوس برخی متولیان امر نیز طی این سه روز امری واضح بود.
وی با بیان اینکه باید واقعیت‌های موجود و کم کاری‌ها را پذیرفت و با تکیه بر نقاط مثبت بتوان ضعف‌ها را نیز برطرف کرد، یاداور شد: بیشترین مشکلات و معضلات موجود از زبان گردشگران ومهیمانان مربوط به شهر یاسوج بود.
وی تصریح کرد: بازدیدهای میدانی و ارزیابی‌های انجام شده در این سه روز تعطیلات عید فطر نیز بیانگر وجود مشکلات، کمبود امکانات و البته برخی کم کاری‌ها بود.
وی اظهار کرد: یکی از ضعف‌ها و دغدغه‌های جدی در این استان ربط دادن مشکلات مبنی بر کمبود اعتبار از سوی مدیران و متولیان امر است در حالی که بسیاری از امور و رفع مشکلات به گفته میهمانان و گردشگران نیز نیازمند تدبیر وبرنامه ریزی و پای کار بودن است.
مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد کمبود سرویس‌های بهداشتی را یکی از مشکلات جدی مطرح شده از سوی مسافران و میهمانان در اماکن تفریحی و گردشگری شهر یاسوج اعلام کرد.
وی کمبود گوشت قرمز، مرغ و حتی نان بویژه در ورودی‌های شهر یاسوج را از دیگر مشکلات جدی مطرح شده از سوی میهمانان و گردشگران اعلام کرد و گفت: البته هماهنگی‌های لازم در این راستا انجام شد و تا حدود زیادی این مشکل برطرف شد.
وی‌‌ رها شدن فاضلاب در بلهزار یاسوج و کم توجهی متولیان امر به این موضوع را یکی از مشکلات و معضلات جدی از سوی گردشگران بویژه مسافران به سمت شهر سی سخت ذکر کرد و گفت: این مشکل با وجود آنکه مربوط به قبل از تعطیلات عید فطر بود و مشکلات چندان جدی هم به نظر نمی‌رسید اما موجبات نارضایتی شهروندان و گردشگران را بهمراه داشت.
مدیرکل دفتر حوزه استاندار کهگیلویه وبویراحمد با قدردانی از رسانه‌ها و سایت‌های محلی استان برای بیان مشکلات و کمبودهای موجود در این راستا، گفت: رفع مشکلات و تامین زیرساخت‌های گردشگری در استان بویژه شهرهای یاسوج و سی سخت نیازمند همت مسئولان و متولیان امر در سطح ملی است.
کهگیلویه وبویراحمد با داشتن بیش از ۳۰۰تفرجگاه طبیعی، حدود دو هزارو ۶۰۰ اثر تاریخی، بیش از ۷۵۰ اثر تاریخی ثبت شده در فهرست آثار ملی و مواهب طبیعی چشم نواز مکانی مناسب برای مسافران در طول ایام سال خواهد بود.
یکی از مناطق بکر و توریستی این استان شهر سی سخت درفاصله ۳۵ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با مناظر بدیع ستیغ‌های برفی دنا، چشمه می‌شی و دریاچه کوه گل بود که در سه روز تعطیلات عی فطر و گرمای سوزان این روزهای تابستان آماده پذیرایی از مسافران از اقصی نقاط کشورمان بود.
شهر یاسوج نیز از دیگر مناطق سردسیری کهگیلویه وبویراحمد است که به دلیل جاذبه‌های طبیعی، توریستی و گردشگری به عنوان پایتخت طبیعت ایران شناخته شده و این روز‌ها خیل مسافران خسته از اقصی نقاط کشور شور و نشاط دیگری را با وجود کمبود امکانات وزیرساخت‌ها به این شهر بخشیده بودند.
شهر یاسوج با زیبایی‌های چشم نواز همچون قطعه حریری سبز در دامنه‌های دنا قرار گرفته و به واسطه این زیبایی‌ها و آب وهوای مطبوعش، هر ساله در فصل بهار و تابستان، پذیرای گردشگران وعلاقه مندان به طبیعت است.
گرداگرد این شهر را رودخانه‌های خروشان بشار و مهریان و کوه‌های سر به فلک کشیده دنا با پوشش جنگلهای بلوط و بنه و کیکم فرا گرفته است به طوری که برخی این منطقه را شمالی در جنوب کشور می‌نامند.

دستور روحانی برای شناسایی عاملان سرقت فایل سخنان وزیر خارجه/ حرف‌های ظریف بحث طلبگی بود/ دولت هیچ برنامه‌ای برای تمدید یا تعویق انتخابات ندارد
دنبال کنید

——————————–

خبر: حمید جهان

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi