جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کلنگ‌زنی پل نرگاه یاسوج / انتقاد فرماندار بویراحمد از اجحاف در حق مردم /آبی که ۷۰ درصد گران‌تر به مردم فروخته می‌شود

؛ با حضور نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، پل جدید منطقه نرگاه یاسوج با اعتبارات ۶۲۰ میلیون تومانی کلنگ‌زنی شد. با حضور غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، محمدکاظم نظری فرماندار شهرستان بویراحمد، معاونین فرماندار، بخشدار مرکزی این شهرستان و عده‌ای از اهالی منطقه نرگاه ساخت پل

اختصاصی کرونا

کد خبر : 25643
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۶

کرونا :

کلنگ‌زنی پل نرگاه یاسوج / انتقاد فرماندار بویراحمد از اجحاف در حق مردم /آبی که ۷۰ درصد گران‌تر به مردم فروخته می‌شود

؛

با حضور نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، پل جدید منطقه نرگاه یاسوج با اعتبارات ۶۲۰ میلیون تومانی کلنگ‌زنی شد.

با حضور غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، محمدکاظم نظری فرماندار شهرستان بویراحمد، معاونین فرماندار، بخشدار مرکزی این شهرستان و عده‌ای از اهالی منطقه نرگاه ساخت پل جدید در ورودی این منطقه بر روی رودخانه نرگاه کلنگ‌زنی شد.

در این آیین غلام‌محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان تأخیری که در آسفالت منطقه نرگاه صورت گرفته است ضمن عذرخواهی از مردم منطقه اظهار کرد: دلیل اول به آب و فاضلاب برمی‌گشت که عملیات لوله‌گذاری شبکه جدید را با کندی اجرا کرد و دلیل دوم هم خود مردم بودند که همکاری لازم را نداشتند.

 

 

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: همین موجب شد تا در روند کار پیمانکار خلل وارد شود و به همین دلیل نتوانست قیر مورد نیاز را تهیه کند.

وی در ادامه به پروژه پل جدید منطقه نرگاه اشاره کرد و گفت: پل قدیمی به دلیل عرض کمی که داشت جوابگوی عبور و مرور در منطقه نرگاه نبود و به همین دلیل پل جدید در عرض ۱۰ و طول ۱۰ متر به مساحت ۱۰۰ مترمربع ساخته می‌شود که عبور و مرور بعد از اجرای این طرح به سهولت انجام می‌شود.

وی اعتبارت مورد نیاز برای اجرای این پل را ۶۲۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: در حال حاضر به دلیل مشکل قیر در کشور پروژه آسفالت منطقه نرگاه راکد مانده و در صورت رفع این مشکل، ۵۰ هزار متر مربع از معابر و جاده‌ها و کوچه‌های منطقه نرگاه زیرسازی و آسفالت خواهد شد.

 

 

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی یکی دیگر از کارهایی را که در دست اقدام است موضوع راه‌اندازی پیست اسب‌سواری در منطقه نرگاه عنوان کرد و گفت: همچنین برای این منطقه فضاهای ورزشی احداث خواهد شد.

اجحاف در حق مردم بخش مرکزی یاسوج/آبی که ۷۰ درصد گران‌تر به مردم فروخته می‌شود

 

در آیین کلنگ‌زنی پل نرگاه، فرماندار بویراحمد از اجحاف در حق مردم بخش مرکزی یاسوج انتقاد کرد.

 محمدکاظم نظری امروز در آیین کلنگ‌زنی پل منطقه نرگاه یاسوج اظهار کرد: انتقادات مردم نرگاه در خصوص خدمات‌رسانی به این منطقه به حق است زیرا از گذشته تاکنون به بخش مرکزی بویراحمد از جمله منطقه سر رود جنوبی اجحاف شده است.

فرماندار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: روستاهای پرجمعیتی در منطقه سر رود وجود دارد که در بسیاری از شاخصه‌ها از جمله در آب و راه روستایی و فضاهای آموزشی و اماکن ورزشی در محرومیت به سر می‌برند.

بازرس یک سازمان خیریه مردم نهاد:200 هزار نفر را زیر پوشش داریم
دنبال کنید

این مسؤول در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به زیرساخت‌های این منطقه و نبود بسیار از فضاها اشاره کرد و گفت: در این منطقه مردم هنوز تکلیف خود را نمی‌دانند که جز منطقه شهری محسوب می‌شوند یا روستایی هستند.

فرماندار شهرستان بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود به کمبود اعتبارات اشاره کرد و گفت: دهیاران زحمات خود را می‌کشند اما اعتباری برای کارها و انجام پروژه‌ها ندارند.

نظری بخش دیگری از مشکلات را مربوط به مالکان زمین‌ها دانست و گفت: همین موجب شده که در طرح هادی کوچه‌ها تنگ و باریک هستند.

این مسؤول با بیان برخی از مشکلات دیگر منطقه سر ورد از دفتر روستایی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خواست تا توجه بیشتری نسبت به منطقه داشته باشد.

فرماندار شهرستان بویراحمد در ادامه با انتقاد از آب و فاضلاب شهری در کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمی‌خواستم موضوع به رسانه‌ها کشیده شود اما چرا باید در برخی مناطق مردم آب را ۷۰ درصد گران‌تر از آب و فاضلاب بخرند اما شاهد تحول هم نباشند.

وی افزود: آب و فاضلاب شهری در حالی آب را ۷۰ درصد گران‌تر به این مناطق می‌فروشد که حاضر نیست حتی بعد از تخریب‌هایی که در معابر انجام می‌دهد آن را ترمیم کند.

۵ مجتمع بزرگ ورزشی در روستاهای بویراحمد و دنا افتتاح می‌شود

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از افتتاح ۵ مجتمع بزرگ ورزشی در روستاهای شهرستان‌های بویراحمد و دنا در دو هفته آینده خبر داد.

غلام‌محمد زارعی امروز در جمع خبرنگاران از اختصاص اعتبار به پیست اسب‌سواری روستای نره‌گاه در سال ۹۵ خبر داد و اظهار داشت: خوشبختانه در سال گذشته ۱۴ میلیارد تومان از محل اعتبارات نفت برای توسعه ورزش در بویراحمد و دنا اختصاص داده و پروژه‌های بزرگی در روستاهای این دو شهرستان کلنگ زنی شد.

وی با بیان اینکه جذب این میزان اعتبار از مهم‌ترین اقدامات برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان‌های بویراحمد و دنا بود افزود: از این اعتبارات برای ساخت و تکمیل تعداد ۲۹ پروژه ورزشی استفاده شد.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در عرصه ورزش هر چه که برای استان کار شود باز هم کم کار کرده‌ایم زیرا در سال‌های گذشته با وجود فضاهای محدود ورزشی شاهد کسب مدال‌ها و مقام‌های بسیاری توسط ورزشکاران هم‌استانی بودیم و در صورتی که توسعه زیرساخت‌ها شتاب گیرد در آینده در کشور حرف‌های بیشتری برای گفتن خواهیم داشت.

زارعی با بیان اینکه بهترین استعدادهای ورزشی ما با پای برهنه در میادین خاکی و در روستاها اکنون به بالاترین درجات ورزش قهرمانی در سطح کشور دست یافته‌اند گفت: ایجاد زیرساخت‌های ورزشی در روستاها از اولویت‌های ورزش این استان است.

عنایی گفت : کمیته های اصلی ایام نوروز مشخص شد
دنبال کنید

وی از افتتاح ۵ مجتمع بزرگ ورزشی در روستاهای شهرستان‌های بویراحمد و دنا در دو هفته آینده خبر داد و عنوان کرد: ایجاد زیرساخت‌های ورزشی در سطح شهرها و روستاها یکی از زمینه‌های تقویت ورزش در هر استان است که تلاش می‌کنیم با پیگری‌های مستمر در تهران این زیر ساخت‌ها در روستاهای بویراحمد ودنا به خوبی فراهم شود.

پل پنجم بشار در یاسوج احداث می‌شود

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از احداث پل پنجم بشار در شهر یاسوج خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم برای اجرای این پروژه اعتبارات ملی جذب کنیم.

امروز پل ارتباطی روستای نره‌‌گاه بویراحمد با اعتبار بالغ بر ۶ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال با حضور نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی کلنگ‌زنی شد.

غلام‌محمد زارعی در این آیین با اشاره به خدمات صورت گرفته در روستاهای حاشیه شهر یاسوج اظهار داشت: در سال‌های اخیر با پیگیری‌های انجام شده خدمات خوبی به این روستاها عرضه شد.

وی افزود: زیرسازی آسفالت روستاهای حاشیه شهر یاسوج، جدول‌گذاری، آب‌رسانی و تعویض شبکه آب در برخی از این روستاها از جمله اقدامات انجام شده است.

نماینده شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از کمبود فضای آموزشی در روستاهای اطراف شهر یاسوج تصریح کرد: هنوز در مجاورت مرکز استان کمبود فضای آموزشی وجود دارد که مسئولان باید برای برطرف کردن این کمبودها تلاش کنند.

زارعی بیان کرد: یکی از این روستاها روستای نره‌گاه است که به شدت به فضای آموزشی برای تحصیل دانش‌آموزان نیاز دارد.

وی با اشاره به ترافیک سنگین در ایام عید فطر در شهر یاسوج گفت: سال گذشته ۴ میلیارد تومان از محل ماده ۱۸۰ برای پروژه پل سوم بشار در نظر گرفته شد که به علت وضعیت اقتصادی کشور تخصیص خوبی در این زمینه نداشتیم.

پل سوم بشار مهرماه افتتاح می‌شود

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تغییر پیمانکار پل سوم بشار عنوان کرد: پیمانکار جدید قول داده است که مهرماه امسال پل سوم به بهره‌برداری برسد.

زارعی از فعال بودن پروژه پل چهارم بشار خبر داد و ابراز کرد: از روند اجرایی این پروژه رضایت داریم و امیدواریم با افتتاح این پروژه‌ها شاهد کاهش حجم ترافیک در شهر یاسوج باشیم.

وی از احداث پل پنجم بشار خبر داد و اظهار کرد: از دیگر برنامه‌ها برای عمران شهر یاسوج دریافت اعتبار برای پل پنجم بشار از سمت شرف‌آباد به سمت محور یاسوج_اصفهان است که تلاش می‌کنیم در این زمینه اعتبارات ملی جذب کرده و عملیات اجرایی این پروژه را شروع کنیم.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi