پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

امام جمعه موقت گچساران؛کشتار زائرین خانه خدا در سالهای گذشته در همه جلسه ها باید این حادثه گفته شود

حجت‌الاسلام علیرضا صفایی امام جمعه موقت گچساران ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته این شهرستان اظهار داشت: رعایت تقوای الهی سبب پاکی انسان‌ها از گناهان و نجات آن‌ها در دنیا و آخرت می‌شود. وی با بیان اینکه تقوا سبب ایجاد ارتباط نزدیک با خداوند متعال و سبحان می‌شود افزود: رعایت تقوا

اختصاصی کرونا

کد خبر : 25617
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷

کرونا :

امام جمعه موقت گچساران؛کشتار زائرین خانه خدا در سالهای گذشته در همه جلسه ها باید این حادثه گفته شود

حجت‌الاسلام علیرضا صفایی امام جمعه موقت گچساران ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته این شهرستان اظهار داشت: رعایت تقوای الهی سبب پاکی انسان‌ها از گناهان و نجات آن‌ها در دنیا و آخرت می‌شود.

وی با بیان اینکه تقوا سبب ایجاد ارتباط نزدیک با خداوند متعال و سبحان می‌شود افزود: رعایت تقوا به انسان برای دوری و فاصله گرفتن از گناهان کمک می‌کند.

امام جمعه موقت گچساران به هفته عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: رعایت حجاب و عفاف در دین مبین اسلام و از سوی حضرت ائمه اطهار(ع) بسیار سفارش و تأکید شده است.

صفایی با اشاره به اهمیت و جایگاه عفاف و حجاب در جامعه عنوان کرد: رعایت عفاف و حجاب در جامعه امری بسیار مهم و ضروری بوده و همه برای ترویج آن تلاش کنند.

وی با اشاره به کشف حجاب در دوران رضا شاه پهلوی گفت: رضا شاه پهلوی به دنبال کشف حجاب و به دنبال ترویج بدحجابی و بی‌عفتی در جامعه ایران بود.

امام جمعه موقت گچساران با اشاره به اینکه بی‌حجابی عذاب‌های بسیاری در پی دارد تأکید کرد: ضروری بوده که همه تلاش کنیم تا فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و در شهرستان ما ترویج و نهادینه شود.

صفایی با اشاره به جنگ ۳۳ روزه رژیم اسرائیل علیه لبنان تصریح کرد: رژیم اسرائیل در این جنگ نتواست بر لبنان مسلط شوند و حزب‌الله لبنان به خوبی در برابر رژیم اسرائیل مقاومت و ایستادگی کردند و این جنگ نشانه مقاومت، ایستادگی و پیروزی است.

وی تصریح کرد: در جنگ ۳۳ روزه ثابت شد که دشمنان هیچ کاری نمی‌توانند بکنند و ایستادگی و مقاومت مسلمانان رمز پیروزی بر دشمنان اسلام است.
صفابی در بخش آخر صبحتهایش گفت :اشاره به روز ۲۳ تیر ماه سال ۴۳ که رژیم صعودی که از قدیم تا الان باعث کشتار زائرین خانه خدا است درسال ۴۳ و سال گذشته که حدود ۵۰۰ نفر کشت اند و تعدادی از آنها را مخفیانه خاک کردن که مقام معطم رهبری فرمود در همه جلسه ها باید این حادثه گفته شود .

تسلیت رئیس حوزه ریاست مجلس در پی درگذشت علامه سیدمحمد بحرالعلوم
دنبال کنید

وی با اشاره به شب معراج حضرت محمد(ص) ،افزود:در شب معراج یکی از مشاهدات پیامبر اکرم (ص) آویزان شدن زنی از موهای خود بود که این امر نشان از تأکید خداوند بر حفظ مسئله حجاب و عفاف است.

صفایی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران شهدای حجاب و عفاف بسیاری تقدیم انقلاب کرده اند و نه تنها رژیم پهلوی بلکه هیچ قدرتی نتوانسته است تاکنون چادر فاطمی زنان ایران اسلامی را از سر پایین بکشد.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi