شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

نصب «تانکر ذخیره آب» در شهرهای سردسیری استان نهادینه نشده است

؛ سیدعلی لدنی‌نژاد صبح امروز در جمع اعضای کمیته تنش آبی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: یکی از موضوعاتی که در حال حاضر در سطح شهرهای سردسیری مسأله‌ساز شده، عدم استفاده شهروندان از تانکر ذخیره آب در منازل است. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه عدم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 25517
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۵ - ۶:۳۳

کرونا :

نصب «تانکر ذخیره آب» در شهرهای سردسیری استان نهادینه نشده است

؛

سیدعلی لدنی‌نژاد صبح امروز در جمع اعضای کمیته تنش آبی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: یکی از موضوعاتی که در حال حاضر در سطح شهرهای سردسیری مسأله‌ساز شده، عدم استفاده شهروندان از تانکر ذخیره آب در منازل است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه عدم استفاده از تانکر ذخیره آب در این شهرها به دلیل وفور آب در سال‌های گذشته بوده است، تصریح کرد: در آن مقاطع چندان برای استفاده از تانکر در این مناطق ضرورتی احساس نمی‌شد ولی در سال‌های اخیر و به دلیل بروز خشکسالی‌ها و به دنبال آن کمبود منابع آبی استفاده و نصب تانکر ذخیره آب ضروری است.

لدنی‌نژاد تصریح کرد: علاوه بر این بنا به شرایط مختلف و در مواقعی که باید تعمیر و اصلاح شبکه توزیع آب صورت گیرد، قطعی آب اجتناب‌ناپذیر است و باید شهروندان این موضوع را در نظر داشته باشند.

وی با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با توجه به وظیفه‌ای که در این زمنیه برعهده دارد، اطلاع‌رسانی‌های لازم را در این زمینه انجام می‌دهد، بیان کرد: نصب بیلبوردهای تبلیغاتی، ارسال پیامک و انتشار آگهی از طریق جراید، بخشی از فعالیت‌های فرهنگی آب و فاضلاب در این رابطه بوده است که البته این فعالیت‌ها کماکان ادامه دارد.

لدنی‌نژاد با اشاره به اینکه بر اساس مقررات ملی ساختمان نصب و جانمایی تانکر ذخیره آب در ساختمان‌ها الزامی است، عنوان کرد: جا دارد این موضوع از سوی شهروندان به عنوان یک ضرورت در نظر گرفته شود، زیرا به غیر از کمبود آب در فصول گرم سال و هنگام بروز نوسان و قطعی آب در شبکه به هر دلیلی، تانکر ذخیره آب می تواند حداقل تا ۴۸ ساعت آب مورد نیاز خانوارها را تأمین کند

میزان آلودگی هوای گچساران اضطراری شد
دنبال کنید

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi