پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام تبریک بخشدار مرکزی گچساران به دهیاران

؛ بخشدار مرکزی شهرستان گچساران با ارسال پیامی چهاردهم تیرماه روز دهیار را به دهیاران بخش مرکزی شهرستان تبریک و تهنیت گفته، و همچنین در این متن آمده است.       بسمه تعالی   نامگذاری چهاردهم تیرماه بعنوان روز دهیاری اقدامی ارزشمند و فرصتی مغتنم برای تجلیل از فعالیت های خالصانه خادمین بخش مدیریت روستایی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 25466
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۵ - ۴:۰۷

کرونا :

پیام تبریک بخشدار مرکزی گچساران به دهیاران
؛

بخشدار مرکزی شهرستان گچساران با ارسال پیامی چهاردهم تیرماه روز دهیار را به دهیاران بخش مرکزی شهرستان تبریک و تهنیت گفته، و همچنین در این متن آمده است.

 

    بسمه تعالی

 

نامگذاری چهاردهم تیرماه بعنوان روز دهیاری اقدامی ارزشمند و فرصتی مغتنم برای تجلیل از فعالیت های خالصانه خادمین بخش مدیریت روستایی به شمار می رود.

اینجانب ضمن قبولی طاعات و عبادات همه عزیزان در این ماه پرخیروبرکت، ۱۴ تیرماه روز دهیاری را به کلیه دهیاران دلسوز و توانمند و زحمت کشان عرصه تلاش و سازندگی روستاهای بخش مرکزی شهرستان گچساران بعنوان مدیران اجرایی روستاها تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منانبرای همه این عزیزان که بعنوان آخرین حلقه اجرایی میان مسئولین و مردم در روستاها میباشندآرزوی توفیق و سربلندی دارم.به امید آن روز که هیچ روستانشین دغدغه معیشتی، رفاهی، فرهنگی و بهداشتی نداشته باشد و مردم عزیزمان در مهاجرت معکوس به روستاها از هم سبقت بگیرند.

 

فرج الله استلاحی

بخشدار مرکزی شهرستان گچساران

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi