جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جشنواره رضوی در سه رده کودک و نوجوان و بزرگساران در شهرستان گچساران برگزار شد

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گچساران با اشاره به تشکیل جلسات متعدد جشنواره کتابخوانی رضوی درشهرستان گفت: کتابخوانی رضوی، حرکتی پویا برای شناساندن هشتمین امام شیعیان امام رضا(ع) به جامعه است. هرگونه فعالیت در راستای گسترش فرهنگ رضوی بسیار ارزشمند بوده و نزد خداوند مأجور خواهد بود. کورش حسنی  افزود : جشنواره رضوی در سه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 25429
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸

کرونا :

جشنواره رضوی در سه رده کودک و نوجوان و بزرگساران در شهرستان گچساران برگزار شد

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گچساران با اشاره به تشکیل جلسات متعدد جشنواره کتابخوانی رضوی درشهرستان گفت: کتابخوانی رضوی، حرکتی پویا برای شناساندن هشتمین امام شیعیان امام رضا(ع) به جامعه است. هرگونه فعالیت در راستای گسترش فرهنگ رضوی بسیار ارزشمند بوده و نزد خداوند مأجور خواهد بود.

کورش حسنی  افزود : جشنواره رضوی در سه رده کودک و نوجوان و بزرگساران در شهرستان گچساران برگزار شد که برگزاری نمایشگاه به مناسبت جشنواره رضوی ، توزیع بروشورهای تبلیغاتی در نماز جمعه و در راهپیمایی روز قدس ، نصب بنر در معابر پر تردد شهرستان و برگزاری مسابقات نقاشی از اهم کارهای انجام شده در جشنواره رضوی بود.

۱۶۸۰۸۳۴


رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان گچساران بیان داشت: درج اخبار مرتبط در خبرگزاری ها و پایگاههای خبری و  چاپ بنر جشنواره و انتشار گسترده آن در سطح شهرستان و معرفی کتاب‌های مسابقه جهت توزیع در سه رده سنی و… بخش دیگری از فعالیت‌های تبلیغی این جشنواره مهم را به خود اختصاص داده است.


وی درباره روش‌های دسترسی علاقه‌مندان به منابع مسابقه گفت: طراحی فرم مخصوص دریافت و فروش کتاب‌های جشنواره در کتابخانه‌های عمومی شهرستان به صورت کتبی و ثبت نام اینترنتی از تمهیداتی است که دسترسی علاقه‌مندان به منابع جشنواره را آسان‌تر می‌کند.


حسنی  ضمن قدردانی از مساعدت مدیران به منظور پخش بنر ها و تبلیغات جشنواره گفت: هماهنگی جهت تبلیغات محیطی نیز در سطح تبلیغات شهر گچساران آغاز شد و بنر های جشنواره در مناطق پر تردد نیز وصل شدند.


وی با اشاره به ظرفیت اطلاع‌رسانی فضاهای مجازی گفت: از جمله اقدامات صورت گرفته در این حوزه می‌توان به درج بنر و فراخوان جشنواره در پایگاه‌های اطلاع‌رسانی،  استفاده از ظرفیت وبلاگ کتابخانه‌های عمومی، بارگذاری فایل پوستر در سایت‌ها، خبرگزاری‌ها و کانال‌های خبری و تولید محتوا و پوسترهای متنوع جهت انتشار اشاره کرد.

 

اشتغال برای جوانان و انسجام ملی بالاترین خیر اجتماعی است/ امروز مساله اشتغال، آب و محیط زیست ‏مهمترین مسایل کشور ما است/ نباید ارزشهای بزرگ جامعه قربانی مسایل کوچک شوند/ حیات جمعی ما در گرو احترام، کمک به یکدیگر و عدم ایجاد شکاف های اجتماعی است/ گفتمان اجتماعی باید به سمت خیر جمعی متحول شود
دنبال کنید

۸ ۹ ۱۰ ۱۱ ۱۲ ۱۳ ۱۴ ۱۵

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi