شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

نماز عید فطر در بلوار عدل یاسوج برگزار می‌شود

[ad_1] ؛ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نماز عید سعید فطر در ساعت ۷:۳۰ صبح در بلوار عدل یاسوج برگزار می‌شود. حجت‌‌الاسلام سید جواد خاضع با اشاره به در پیش بودن عید سعید فطر اظهار کرد: عید سعید فطر یکی از بزرگ‌ترین اعیاد مسلمانان جهان است و امسال باید باشکوه‌تر از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 25418
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۵ - ۹:۵۴

[ad_1]

؛

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نماز عید سعید فطر در ساعت ۷:۳۰ صبح در بلوار عدل یاسوج برگزار می‌شود.

حجت‌‌الاسلام سید جواد خاضع با اشاره به در پیش بودن عید سعید فطر اظهار کرد: عید سعید فطر یکی از بزرگ‌ترین اعیاد مسلمانان جهان است و امسال باید باشکوه‌تر از هر سال در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به برگزاری باشکوه نماز عید فطر در سال‌های گذشته‌ بیان کرد: عید فطر روز پاداش دادن و جایزه گرفتن از یک ماه روزه‌داری است و باید از فرصت باقی‌مانده استفاده معنوی بهتری شود.

وی تصریح کرد: نماز عید سعید فطر در روز عید فطر ساعت ۷:۳۰ صبح در بلوار عدل شهر یاسوج و به امامت آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی امام جمعه این شهر برگزار می‌شود.

این مسؤول تصریح کرد: ادارات و دستگاه‌های مختلف اجرایی استان و نهادهای خدمات‌رسان از جمله شهرداری، پلیس و تبلیغات اسلامی برای برگزاری باشکوه نماز عید فطر همکاری کنند/

[ad_2]

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi