شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

نفت و گاز گچساران بدنبال جذب استعدادهای هاکی کهگیلویه و بویراحمد

  براساس این گزارش، با توجه به عدم استقبال از کلاسهای مدرسه هاکی نفت و گاز گچساران در فصل تابستان این باشگاه را بر آن داشت تا با کمک روسای هیئت استان شهرستان نسبت به معرفی استعدادهای بومی برای تزریق در بدنه تیم هاکی نفت اقدام سریع صورت پذیرد. تیم هاکی نفت و گاز گچساران

اختصاصی کرونا

کد خبر : 25386
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲

کرونا :

نفت و گاز گچساران بدنبال جذب استعدادهای هاکی کهگیلویه و بویراحمد

 

براساس این گزارش، با توجه به عدم استقبال از کلاسهای مدرسه هاکی نفت و گاز گچساران در فصل تابستان این باشگاه را بر آن داشت تا با کمک روسای هیئت استان شهرستان نسبت به معرفی استعدادهای بومی برای تزریق در بدنه تیم هاکی نفت اقدام سریع صورت پذیرد.

تیم هاکی نفت و گاز گچساران در فصل ۹۵-۹۴ توانست با جذب آمار قابل توجهی از بازیکنان بومی سهم بیشتری از این استعدادها را برای شرکت در لیگ برتر همراه داشته باشد.

این تیم در فصل ۹۵-۹۴ لیگ برترهاکی بزرگسالان مردان توانست به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کند.

در نامه مدیریت باشگاه نفت و گاز گچساران به روسای هیئت هاکی کهگیلویه و بویراحمد وشهرستانهای استان آمده است:

بسمه تعالی

حضور رئیس محترم هیئت هاکی کهگیلویه وبویراحمد

و روسای محترم هیئت های هاکی شهرستان های استان

با سلام وقبولی طاعات

همانگونه که مستحضر هستید طی هشت ساله گذشته باشگاه نفت و گاز گچساران به عنوان اولین حامی هاکی به صورت باشگاهی در سطح کشور نقش تاثیرگذاری را برعهده داشته است. برهمین اساس بیشترین قهرمانی و نایب قهرمانی باشگاه های کشور را در کارنامه خود دارد. هدف اصلی این باشگاه ابتدا احیاء این رشته بومی در گچساران، استان و سپس رشد فرزندان همین دیار بوده است. ولی متاسفانه به جزء فصل گذشته آنهم در سهم اندک، نفرات جدیدی از استان و شهرستان ها به تیم تزریق نشده است. تداوم ورود بازیکنان به تعداد زیاد از سایر نقاط کشور در تیم نفت و گاز در شرایط فعلی با گذشت هشت سال، با اهداف و ماموریت های اجتماعی این باشگاه همخوانی نداشته و به صلاح جوانان بومی نیست . به لحاظ موارد فوق و براساس برنامه های ابلاغی هیئت مدیره باشگاه بنا داریم در فصل پیش رو ، در صورت تامین بازیکن بومی در حد کافی، زمینه حضور در سطوح قهرمانی باهدف شناسایی و پیشرفت سرمایه های بومی را فراهم کنیم و سطح شرکت در مسابقات مبتنی بر توانمندی هرکدام از بازیکنان خواهد بود. شایان ذکر است، علیرغم تشکیل مدرسه هاکی توسط مجموعه ورزش نفت ولی هیچگونه استقبالی از آن صورت نگرفته است. مع الوصف خواهشمند است حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز آینده اسامی بازیکنان بومی واجد شرایط را مکتوب به این باشگاه معرفی بفرمایید. فرصت را غنیمت شمرده و از زحمات عزیزانی که در کسوت سرمربی، سرپرست، مسئولین هیئت در سطح صنعت نفت و استان و همه عوامل کادرفنی و بازیکنان بومی و تقویتی تیم نفت و گاز گچساران که طی هشت سال اخیر خالصانه برای سربلندی هاکی استان تلاش کردند، کمال تشکر و قدردانی را داریم .

با احترام

محمد حبیبی نژاد

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران

۱۰ تیرماه ۱۳۹۵

نفت و گاز گچساران بدنبال جذب استعدادهای هاکی کهگیلویه و بویراحمد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi