یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳

مسائل اصلی پیش روی شرکت آبفای استان فرسودگی شبکه توزیع و انشعابات است

سیدیعقوب فرجی صبح امروز در نشست مدیران شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: یکی از مسائل اصلی پیش روی شرکت آبفای استان فرسودگی شبکه توزیع و انشعابات  است. معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بیشترین میزان فرسودگی شبکه مربوط به شهر یاسوج و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 25380
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ تیر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰

کرونا :

مسائل اصلی پیش روی شرکت آبفای استان فرسودگی شبکه توزیع و انشعابات  است

سیدیعقوب فرجی صبح امروز در نشست مدیران شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: یکی از مسائل اصلی پیش روی شرکت آبفای استان فرسودگی شبکه توزیع و انشعابات  است.
معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بیشترین میزان فرسودگی شبکه مربوط به شهر یاسوج و حومه آن است، عنوان کرد: تنها در سال گذشته بیش از ۵ هزار مورد رفع شکستگی در شبکه توزیع و انشعابات مشترکین انجام گرفت.
فرجی بیان کرد: از تعداد از  ۳ هزار مورد به شبکه توزیع و ۲ هزار مورد نیز مربوط به انشعابات مشترکین در شهرهای مختلف استان به خصوص شهر یاسوج بوده است.
معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد افزود: بیشتر شکستگی‌ها  مربوط به شهرهای یاسوج و مادوان بوده که این موضوع به دلیل  توپوگرافی خاص این دو شهر و وجود انشعابات غیرمجاز متعدد در این شهرها است.

فرجی بیان کرد: در مواقعی حجم بالای شکستگی‌ها و طولانی شدن روند استعلام از  شهرداری باعث تاخیر در  رفع شکستگی‌ها شده است.

معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان گفت: رفع شکستگی‌‌‌ها به صورت جدی در دستور کار  شرکت آب و فاضلاب استان است و در سال‌های اخیر این کار به صورت جدی و تلاش جهادی کارکنان در حال انجام است.
وی بیان کرد: شهروندان سعی کنند شکستگی‌های  شبکه توزیع آب شرب را از طریق سامانه ۱۲۲ به ادارات آب و فاضلاب محل سکونت خود اطلاع دهند تا مورد بررسی قرار گیرند.

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi