شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اعلام آمادگی ورزشکاران نفت و گاز گچساران برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

[ad_1]   رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران در این خصوص در جمع خبرنگاران گفت: مسئولان و ورزشکاران باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران نیز همراه با سایر هموطنان انقلابی با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمانهای بنیانگذار انقلاب و شهیدان تجدید پیمان می کنند. محمد حبیبی نژاد افزود: مسئولان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 24975
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰

کرونا :

اعلام آمادگی ورزشکاران نفت و گاز گچساران برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

[ad_1]

 

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران در این خصوص در جمع خبرنگاران گفت: مسئولان و ورزشکاران باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران نیز همراه با سایر هموطنان انقلابی با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمانهای بنیانگذار انقلاب و شهیدان تجدید پیمان می کنند.

محمد حبیبی نژاد افزود: مسئولان و ورزشکاران باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران ساعت ۹ صبح روز ۲۲ بهمن با حضور در گلزار شهدا گچساران و تجدید پیمان با آرمانهای آنها همراه با دیگر مردم شهیدپرور و انقلابی گچساران در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن شرکت خواهند کرد.

حبیبی نژاد تصریح کرد: سه دستگاه اتوبوس کار جابجایی ورزشکاران و دست اندرکاران ورزش نفت را از محل امور ورزش تا گلزار شهدا انجام خواهند داد سپس با قرائت فاتحه و گلباران مزار شهدا به سمت محل آغاز راهپیمایی حرکت می کنند.

رئیس امورورزش نفت و گاز گچساران از برگزاری چندین مسابقه ورزشی به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر در این باشگاه خبر داد.

حبیبی نژاد یادآور شد: دیدار دوستانه فوتبال بین تیم های امید نفت و گاز گچساران و دنا یاسوج، مسابقات تنیس روی میز بسیج مهندسین با مشارکت امور ورزش نفت ، تورنمنت چهارجانبه بسکتبال نوجوانان، صعود کوهنوردان جانباز نفت و گاز گچساران به کوه گنو، تهیه مستند تلویزیونی از فعالیت های ورزش نفت با مشارکت شبکه استانی دنا، تجلیل از ۱۰ ورزشکار متولد بهمن تیم فوتبال نفت ، برگزاری جشن ۳۷ سالگی انقلاب در اردوی تیم فوتبال نفت از مهمترین برنامه های اجرا شده در ایام الله دهه فجر بوده است.

وی در پایان افزود: کلیه مسئولان و ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی باشگاه نفت و گاز گچساران راس ساعت ۹ صبح روز پنج شنبه ۲۲ بهمن در مراسم عطرافشانی گلزار شهدا و راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت خواهد کرد.

اعلام آمادگی ورزشکاران نفت و گاز گچساران برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن
[ad_2]

لینک منبع by لینکهای مرتبط

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi