چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد افزودن ابزارک های نمایش رتبه Alexa در سایت شما

:: الکسا یک از معتبرترین سایت های رتبه بندی صفحات و سایت های وب هست . این سایت با مانیتور و نظارت کردن بر بازدیدهای سایت های مختلف موجود در عرصه وب اطلاعات مختلفی رو از اون ها جمع آوری می کنه و در نهایت رتبه بندی سایت ها رو بر اساس معیار هایی همچون

اختصاصی کرونا

کد خبر : 24924
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۳

:: الکسا یک از معتبرترین سایت های رتبه بندی صفحات و سایت های وب هست . این سایت با مانیتور و نظارت کردن بر بازدیدهای سایت های مختلف موجود در عرصه وب اطلاعات مختلفی رو از اون ها جمع آوری می کنه و در نهایت رتبه بندی سایت ها رو بر اساس معیار هایی همچون میزان بازدید و … انجام میده .
:: در صورتی که وبلاگ و یا سایتی دارید باید رتبه الکسای شما براتون مهم باشه و سعی کنید که اون رو ارتقاء بدید . قرار دادن یکی از widget های الکسا در سایت و یا وبلاگ شما علاوه بر اینکه امار و رتبه شما رو در این سایت نشون میده ، طبق تجربه های صورت گرفته در افزایش رتبه شما در این سایت هم موثره . و ما پیشنهاد می کنیم که حتما از یکی از این ابزارک ها رو از کد موجود در خود سایت الکسا دریافت کنید و در وب سایت خود قرار بدید .
در زیر من کدهای ابزارک های الکسا رو برای شما گذاشتم که با قرار دادن اونها در وب سایت خودتون می تونید این ابزارک رو داشته باشید . این رو هم اضافه کنم که با کلیک روی این ابزارک ها به صفحه نمایش اطلاعات سایت خودتون در alexa وارد میشید و اونجا می تونید اطلاعات جامع تری رو در این زمینه ببینید .

:: دقت کنید که در کدهای زیر به جای آدرس www.yoursite.com ، آدرس وب سایت خودتون رو وارد کنید و بعد کد رو کپی کرده و در قالب سایت یا وبلاگ خود قرار بدید .
انتخاب کنید :


نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi