شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

ازبانوان شاغل در امورورزش نفت و گاز گچساران تجلیل شد

[ad_1]   براساس این گزارش، مسئول ورزش بانوان نفت و گاز گچساران در این مراسم اظهارداشت: پاسداشت زحمات و فداکایهای زنان و مادرانی که همواره با الگو قرار دادن حضرت فاطمه زهرا(س) نقش مهمی خود را در جامعه و خانه ایفا می کنند به نام روز زن مزین شده است. اعظم صمیمی افزود: نقش زنان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 24919
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱:۰۸

کرونا :

ازبانوان شاغل در امورورزش نفت و گاز گچساران تجلیل شد

[ad_1]

 

براساس این گزارش، مسئول ورزش بانوان نفت و گاز گچساران در این مراسم اظهارداشت: پاسداشت زحمات و فداکایهای زنان و مادرانی که همواره با الگو قرار دادن حضرت فاطمه زهرا(س) نقش مهمی خود را در جامعه و خانه ایفا می کنند به نام روز زن مزین شده است.

اعظم صمیمی افزود: نقش زنان و مادران همواره در هر جایگاهی به عنوان یک فرد تاثیرگذار و کارآمد قابل احترام است.

صمیمی تصریح کرد: بانوان شاغل در حوزه ورزش نفت و گاز گچساران با تلاش همه جانبه خود سعی دارند روح نشاط و سرزندگی را در میان بانوان و فرزندان دختر کارکنان نفت و گاز گچساران جاری کنند.

وی تاکید کرد: ورزش بانوان در سالیان گذشته تاکنون توانسته با تکیه برکارکنان، سرپرستان ، مربیان و بازیکنان خود افتخارات بسیاری را برای جامعه ورزش صنعت نفت به ارمغان بیاورد که این مهم تنها با تلاش همه این بانوان دلسوز میسر شده است.

سرپرست ورزش بانوان نفت وگاز گچساران بیان داشت: با حمایت های صورت گرفته از سوی مدیران شرکت و رئیس امورورزش تاکنون ورزش بانوان از جایگاه خوبی در سطح قهرمانی و همگانی قرارگفته که با ادامه این روند در آینده شاهد افتخارآفرینی های بیشتری از بانوان نفت خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار نفت ، مراسم تجلیل از بانوان شاغل در امورورزش نفت و گاز گچساران با حضورمدیرمنابع انسانی، رئیس امور ورزش و مسئول ورزش قهرمانی برگزار شد.

ازبانوان شاغل در امورورزش نفت و گاز گچساران تجلیل شد
[ad_2]

لینک منبع by لینکهای مرتبط

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi