دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳

بازدید فضای شهرستان گچساران از نگاه مردم + تصویر

امروز گچساران متفاوت تر از همیشه در جلوی چشم مردم خودنمایی می کند ظاهرا در حال رشد است ولی مناظرش و فضای سبزش همچنان رشدی نشان نمی دهد و آرزوی نگین سبز جنوب را یدک می کشد. جلوی پارک بوستان شهدای نفت که می گذریم ، معلوم نیست خیابان کوچک روبروی آن خیابان است یا

اختصاصی کرونا

کد خبر : 24830
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱

کرونا :

بازدید فضای شهرستان گچساران از نگاه مردم  + تصویر

امروز گچساران متفاوت تر از همیشه در جلوی چشم مردم خودنمایی می کند ظاهرا در حال رشد است ولی مناظرش و فضای سبزش همچنان رشدی نشان نمی دهد و آرزوی نگین سبز جنوب را یدک می کشد.

جلوی پارک بوستان شهدای نفت که می گذریم ، معلوم نیست خیابان کوچک روبروی آن خیابان است یا فضای سبز؟! و باز هم معلوم نیست فضای سبزش بیش از حد سبز است یا  علفهای هرزش اعتباری دارند که هیچ وقت هرس نمی شوند؟!

چاله و چوله های این خیابان کوچک علائم یک خیابان را نشان نمی دهد ولی همچنان محل عبور ماشینها و پارک بعضی ماشینها است.

ورودی پارک بوستان شهدای نفت از طرف پارک بانوان انسان را یاد زمان ۸ سال جنگ با عراق می اندازد گویی این مدت از انقلاب هیچ کس حواسش به نوسازی این مکان نبوده است.!

از خیابان کنار این پارک و از کنار پارک بانوان به سمت اداره برق که می رویم به فضایی بر می خوریم که ظاهرا جز پارک بانوان گچساران است ولی نیست کاملا چیز دیگریست .

کمی بالاتر اگر به دور اداره برق این شهرستان کمی بگردیم نمای زیبای جلوی آن را از یاد خواهیم برد و انگار برای زیبایی نمای جلوی آن زحمتی کشیده نشده است. .. ظاهر این اداره به انسانهای پولداری می ماند که ظاهر پولداری دارند ولی در باطن بی پولند.

باز کمی بالاتر شش و هفت طبقه جدید اداره مالیات این شهرستان هم خودش سوال است آیا به اندازه ی این ساختمان نو ساز نیروی انسانی مشغول به کار می شوند؟؟!!

من فقط به دستور خدا عمل می کنم
دنبال کنید

و در ادامه وقتی زنگی در بیرون از اتاق مدیری به صدا در می آید یعنی نفر بعدی بیاید داخل

 

IMG_0887 IMG_0886

IMG_0882 IMG_0878

IMG_0895 IMG_0896 IMG_0885 IMG_0879 IMG_0878

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi