شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

امام جمعه گچساران : چرا گچساران هنوز جامع‌القرآن ندارد چه کسی مقصر است

حجت‌الاسلام سید‌ امین‌الله حجازی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از نافرمانی‌های خداوند اظهار کرد: خداوند انسان‌های متقی و پرهیزکار را همواره مورد لطف و عنایت خود قرار می‌دهد. وی با بیان اینکه خیر دنیا و آخرت خاص انسان‌های متقی، متدین و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 24598
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵

کرونا :

امام جمعه گچساران : چرا گچساران هنوز جامع‌القرآن ندارد چه کسی مقصر است

حجت‌الاسلام سید‌ امین‌الله حجازی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از نافرمانی‌های خداوند اظهار کرد: خداوند انسان‌های متقی و پرهیزکار را همواره مورد لطف و عنایت خود قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه خیر دنیا و آخرت خاص انسان‌های متقی، متدین و پرهیزکار است، افزود: تقوا و پرهیزکاری دو بال مطمئن پرواز به سوی تعالی برای انسان‌ها است.

امام جمعه گچساران با اشاره به اهمیت دوستی و رفاقت با انسان‌های متدین و باتقوا با طرح پرسشی مبنی بر اینکه باید از دوستی با چه کسانی بگریزیم، گفت: انسان‌ها در انتخاب دوست و همراه باید دقت لازم را داشته باشند و تلاش کنند بر اساس آیات قرآن بر خلاف مشیت الهی قلمی، قدمی و سخنی ابراز نکنند.

حجازی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شرایط کنونی اعزام حجاج  و کارشکنی آل سعود تصریح کرد: به دلیل لجاجت کسانی که اعتقادی به خدا و مکه ندارند حجاج ایرانی محروم شدند که به امید خدا این دل‌شکستگی ملت ایران سبب شود که ریشه آل سعود کنده شود.

وی در ادامه با بیان اینکه انسان‌ها باید برای مسافرت فردای قیامت آماده باشند، عنوان کرد: آمادگی تنها به لقلقه زبان نمی‌شود تمام اسرار و نیت‌های دل انسان را خدا می‌داند.

حجازی یادآور شد: آخرت مثل دنیا نیست زیرا اعمال انسان‌ها ذره به ذره مورد محاسبه قرار می‌گیرد و مانند دنیا اغماضی در آن نیست.

امام جمعه گچساران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هشدارهای مقام معظم رهبری در خصوص پاسداری از ارزش‌ها عنوان کرد: حراست و پاسداری از ارزش‌ها در حال فراموشی است.

فرماندارگچساران خبرداد:سفر وزیر ورزش و جوانان به گچساران
دنبال کنید

حجازی افزود: برخی از افراد در برخی برنامه‌های خلاف شرع شرکت می‌کنند که دلیل حضور خود را نسبت فامیلی و خویشاوندی اعلام می‌کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه برخی بدعت‌ها در جامعه در حال رواج است، گفت: در گچساران در تالارها و برخی از ادارات، سالن‌های اجتماعات ادارات پول بیت‌المال، شهدا، جانبازان و متدین را بر خلاف شرع بر علیه امام زمان(عج)، دین و نظام خرج می‌کنند.

حجازی با طرح پرسشی مبنی بر اینکه آیا این یعنی بدعت، این خطر نیست، افزود: وقتی در نظام مقدس جمهوری اسلامی به کسی مسئولیت داده شد این یعنی وی از بقیه متدین‌تر، باتقواتر و عالم‌تر در مبانی دینی است.

امام جمعه گچساران با بیان اینکه چند مورد را می‌توانیم مثال بزنیم، عنوان کرد: موارد وجود دارد که با پول نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بیت‌المال علیه نظام و پیامبر(ص) و دین با مدیریت مسئول نظام خرج می‌شود چه کسی باید پاسخگو باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رحلت امام راحل و تسلیت به مهم مسلمانان عالم گفت: بعد از رحلت امام راحل با انتخاب شایسته و مهم مقام معظم رهبری نقشه دشمنان نقش برآب شد.

حجازی با بیان اینکه امام راحل تنها متعلق به ایران اسلامی نبود، افزود: امام راحل منجی مستضعفان و کوبنده کفار و مستکبران بود و به همه مستضعفان تعلق داشت.

امام جمعه گچساران با اشاره به نزدیکی ماه رمضان و فضایل این ماه مبارک عنوان کرد: لازمه ورود به این ماه پرخیر برکت آمادگی لازم و دوری از گناهان همراه با توبه است.

105 کیلوگرم مواد مخدر در کهگیلویه وبویراحمد کشف شد
دنبال کنید

حجازی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نباید نسبت به مسائل دینی و اعتقادی غافل باشیم، متذکر شد: برخی در حال بی‌تفاوت بار آوردن ملت در برابر دشمنان هستند.

وی با بیان اینکه بعضی از مسئولان نیز مانند دشمنان در حال بی‌تفاوت کردن مردم نسبت به مسائل دینی و اعتقادات هستند، گفت: آیا در این چند سال دیده‌اید بعضی از مسوولان علیه فتنه، آمریکا و مخالفان نظام سخن بگویند؟ خطراتی در حال تهدید کردن است.

حجازی متذکر شد: جگر امام جمعه شهر خون شده است، بعضی از مسئولان جلوی وی را می‌گیرند.

وی با بیان اینکه قصد ساختن حوزه و جامهالقرآن داریم، اظهار کرد: چند سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است چرا گچساران هنوز جامع‌القرآن ندارد چه کسی مقصر است.

امام جمعه گچساران یادآور شد: ثمره قبح‌زدایی برگزاری جشنواره‌های خلاف شرع این است که مسئولی انتخاب می‌شود که مقابل دین ایستاده است.

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi