جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

معضلات اتباع غیرمجاز همچنان پابرجا/گزارش هایی از جاسوسی این افراد به دستمان رسیده است

[ad_1] زاهدی: معضلات اتباع غیرمجاز همچنان پابرجا/گزارش هایی از جاسوسی این افراد به دستمان رسیده است سرویس اجتماعی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس دهم از وزیر کشور خواست تا لایحه ساماندهی اتباع غیرمجاز را به مجلس ارایه کند زیرا هنوز معضلات ناشی از حضور غیرقانونی اتباع بیگانه غیرمجاز همچنان پابرجا است. چهارشنبه ۱۲

اختصاصی کرونا

کد خبر : 24572
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۴۸ - ۳:۳۰

کرونا :

معضلات اتباع غیرمجاز همچنان پابرجا/گزارش هایی از جاسوسی این افراد به دستمان رسیده است

[ad_1]

زاهدی:

معضلات اتباع غیرمجاز همچنان پابرجا/گزارش هایی از جاسوسی این افراد به دستمان رسیده است

سرویس اجتماعی
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس دهم از وزیر کشور خواست تا لایحه ساماندهی اتباع غیرمجاز را به مجلس ارایه کند زیرا هنوز معضلات ناشی از حضور غیرقانونی اتباع بیگانه غیرمجاز همچنان پابرجا است.

چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۷

 معضلات اتباع غیرمجاز همچنان پابرجا/گزارش هایی از جاسوسی این افراد به دستمان رسیده است

محمدمهدی زاهدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه مشکلات حضور غیرقانونی اتباع غیرمجاز در شهرهایی مانند کرمان همچنان به قوت خود باقی است، افزود: در مجلس نهم پیگیر ساماندهی اتباع غیرمجاز بودیم اما تاکنون نتیجه‌ای حاصل نشده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، با یادآوری سوال از وزیر کشور درمورد ساماندهی اتباع غیرمجاز ، ادامه داد: در مجلس نهم سوالی از وزیر کشور پیرامون این موضوع پرسیده شد اما با وجود وعده وزیر مبنی بر ارایه لایحه ای به مجلس برای رسیدگی به این وضعیت، اما هنوز اقدامی برای ارایه این لایحه نشده است.

این نماینده مردم درمجلس دهم، تصریح کرد: این مطالبه جدی نمایندگان استان کرمان است تا اتباع بیگانه به ویژه اتباع غیرقانونی ساماندهی شوند، لذا قرار بود لایحه دولت اشاره به قوانین بازدارنده در برخورد با این افراد داشته باشد و اختیارات بیشتری به نیروی انتظامی و قوه قضاییه واگذار کند که متاسفانه هنوز این لایحه به دست مجلس نرسیده است.

وی درباره مشکلاتی که اتباع غیرمجاز برای کشور به ویژه استان کرمان دارد، یادآور شد: ایجاد فضای غیرقانونی کار برای اتباع بیگانه که مقابله با اشتغال زایی نیروهای داخلی است از جمله این معضلات است همچنین برخی ناامنی هایی که در منطقه ایجاد شده است در کنار این موارد گزارش هایی به دست ما رسیده مبنی بر جاسوسی و مسایل امنیتی که اتباع بیگانه غیرمجاز به وجود آورده اند.

بایدن به برجام صرفا هسته‌ای برنمی‌گردد
دنبال کنید

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس دهم، گفت: در استان کرمان حدود ۲۰۰ هزار اتباع بیگانه غیرمجاز و ۱۰۰ هزار اتباع قانونی وجود دارد که به دلیل نبود ساماندهی، معضلاتی را برای مردم ایجاد کرده اند./

پایان پیام

[ad_2]

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi