جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳

بدون ایجاد حاشیه و سنگ‌اندازی بگذارید آقای تاجگردون برای توسعه گچساران و باشت قدم بردارد/آقای امینی به استناد چه کار شاخص علمی دم از هیئت علمی بودن می‌زنید

به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی خبرآوران در پی انتشار مطلبی از عضو هیئت علمی دانشگاه دهدشت، یاسر امینی در این پایگاه خبری تحلیلی؛ حاج خلیفه رشیدی یکی از فعالان سیاسی گچساران جوابیه‌ای را به این پایگاه خبری ارسال کرده‌ است که در زیر می‌خوانید: بسمه تعالی «مدیر محترم سایت خبرآوران، با سلام» «با توجه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 24427
تاریخ انتشار : شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱

کرونا :

بدون ایجاد حاشیه و سنگ‌اندازی بگذارید آقای تاجگردون برای توسعه گچساران و باشت قدم بردارد/آقای امینی به استناد چه کار شاخص علمی دم از هیئت علمی بودن می‌زنید

به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی خبرآوران در پی انتشار مطلبی از عضو هیئت علمی دانشگاه دهدشت، یاسر امینی در این پایگاه خبری تحلیلی؛ حاج خلیفه رشیدی یکی از فعالان سیاسی گچساران جوابیه‌ای را به این پایگاه خبری ارسال کرده‌ است که در زیر می‌خوانید:

بسمه تعالی

«مدیر محترم سایت خبرآوران، با سلام»

«با توجه به اینکه در تاریخ ۶/۳/۹۵ مطلبی با عنوان استخدام های مخفیانه/چرا خودتان را به کوچه علی چپ می زنید؟ در سایت خبرآوران به قلم آقای یاسر امینی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد واحد دهدشت درج گردید که طبق بند ۱۱ ماده ۶ قانون مطبوعات مبنی بر انتشار مطالب خلاف واقع و تحریف مطالب دیگران، ایشان صحبت های آقای مهندس رشیدی را مطابق با واقعیت تفسیر ننموده است، لذا انتظار دارم طبق ماده ۲۳ قانون مطبوعات نسبت به درج این مطلب در پاسخ به مطلب آقای یاسر امینی، اقدام نمایید.   با تشکر»

ا-با نگاهی به محتوای سایت خبرآوران و مطالبی که در آن درج گردیده و کسانی که در آن مطلب زده اند متوجه می شویم که گردانندگان این سایت همان مخالفان دیروز دکتر تاجگردون هستند که قبل از انتخابات در سایت های مختلف با چنین مطالب و کامنت هایی نیش خود را به دکتر تاجگردون زده اند و برخلاف این نیش ها مردم بصیر گچساران و باشت با رأی بالای خود به دکتر تاجگردون که پدیده و افتخار دیار خود  و نگین سبز مجلس نهم بود، به این افراد مغرض پاسخ لازم را داده اند.

لذا این سایت برخلاف ادعایش که نوشته هیچ گونه گرایش و تفکر حزبی، سیاسی و خطی در انتشار مطالب ندار و خط قرمز خود را خون شهدا، آرمان های امام  راحل ، انقلاب و رهبری می داند، متأسفانه هنوز در حالی که دکتر تاجگردون کار خود را در دور دوم مجلس شروع نکرده، یکبار دیگر با درج مطالب آدم هایی که عقده های  شخصی و جناحی  دارند، سعی در ایجاد تشویش اذهان عمومی با درج مطالب مغرضانه، غلط و ناصحیح دارند و گردانندگان این سایت بدانند با راه اندازی چنین سایت هایی و قائم شدن پشت ارزش های انقلاب و نظام، ولی در عمل دنبال مطامع سیاسی خود بودن، نمی تواند آنان را به اهدافشان برساند. لذا به شما توصیه می کنم بگذارید آقای دکتر تاجگردون بدون ایجاد حاشیه و سنگ اندازی، بتوانند در جهت توسعه شهرستان های گچساران و باشت تنها به اصل بپردازند نه به حاشیه.

۲-آقای یاسر امینی شما با عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه اقدام به درج مطلبی در سایت خبرآوران نموده اید، سوالی که از شما دارم این است که شما در رشته و دانشگاهی که عنوان عضو هیئت علمی آن را یدک می کشید چه دستاوردی داشته اید و چه حرف جدیدی برای گفتن دارید؟ شما تا چه اندازه در پیشبرد علم در رشته تحصیلی خودتون نقش مثبت ایفا نموده اید؟ می خواهیم بدانیم به استناد چه کار شاخص علمی دم از هیئت علمی بودن می زنید؟ ایا شما آن قدر اعتماد به نفس و اطلاعات دارید که به خودتان اجازه دهید در هر زمینه ای بعنوان یک صاحب نظر، اظهار نظر کنید؟؟ شما چه خبر دارید که در گذشته و همین الان چه اجحاف هایی در حق شهروندان گچسارانی و باشتی در ادارات و سازمان های استان صورت می گیرد؟ آیا به نظر جنابعالی دکتر تاجگردون بعنوان نماینده گچساران و باشت، حق دارد دغدغه مسائل و مشکلات شهروندان خود، بخصوص در زمینه بیکاری و اشتغال را داشته باشد یا نه؟ ایا به نظر جنابعالی ایجاد شغل و رفع بیکاری وظیفه نماینده است یا مسئولین اجرایی؟ مگر نه این است که  یکی از وظایف نماینده نظارت بر امور است؟آیا دکتر تاجگردون بعنوان  نماینده، بدکاری کرده اصول کلی را در دفاع از شهروندان خود که نصب العین مسئولین اجرایی استانی و شهرستانی قرار بگیرد را بعنوان انتظارات خود از مسئولین منتشر کند یا نه؟ اگر بله، درج چنین مطلبی از طرف جنابعالی جز خودنمایی، آیا دلیل دیگری داشته است؟

آیین بهره برداری از ساختمان بیمه سلامت در گچساران
دنبال کنید

۳-شما  باز در ادامه مطلب خودتان آورده اید که برخی از مدیران دکتر تاجگردون از استقلال فکری کافی برخوردار نیستند و آورده اید که مدیرکلی که در یک جلسه رسمی به طرز نامتعارفی  برای جلب توجه، دکتر تاجگردون را تاج سر خود می خواند و قهرمانانه به سرباز ایشان بودن افتخار می کند، ممکن است حقی از یک متقاضی واجد شرایط اما مخالف، را ضایع کند.

در این خصوص باز با اظهار تأسف از اینکه شما  بعنوان یک عضو هیئت علمی  وقتی از اصل موضوع  و مطالب گفته شده توسط آن مدیری که شما منظورتان است، اطلاع ندارید،  چطور اقدام به ایراد چنین اظهار نظری کرده اید؟ آیا در کلاس درس نیز بر اساس حدسیات به دانشجویانتان درس یاد می دهید یا بر اساس مطالعه پیشینه و مطالب جدید؟

جهت اطلاع جنابعالی لازم است به استحضار برسانم اینجانب  که شخصاً در جلسه تودیع  آقای مهندس رشیدی بودم ، اصل مطلب گفته شده توسط آقای مهندس رشیدی را خدمت جنابعالی و همه کسانی که در این مدت از سر غرض سعی نموده اند، مطالب ایراد شده توسط ایشان را ناقص  انعکاس دهند و بعد بر اساس غرض به تفسیر آن بنشینند، را عرض می کنم:

آقای مهندس رشیدی که مدت ۱۷ ماه سرپرست جهاد دانشگاهی استان بود یکی از شناسنامه های جهاد دانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد بوده که بر اساس تجربیات کاری و شایستگی خود و البته با معرفی و حمایت مسئولین  استانی،  بعنوان سرپرست واحد انتخاب شدند و در مدت فعالیت خود فعالیت های خوبی را در واحد ارائه دادند که بخشی از آن عملکرد در روز تودیع ایشان به همگان ارائه شد.

اقای مهندس رشیدی در اوج اقتدار سیاسی و مدیریتی خود، بنا به دلایلی که لازم نیست در اینجا به آن ورود پیدا کنم بنا به خواست خود و بدون اطلاع دکتر تاجگردون، تقاضای انتقال به خارج از استان را داد که قطعا  از ایشان بعنوان یکی از نیروهای مورد حمایت دکتر تاجگردون، انتظار می رفت که این موضوع را به اطلاع دکتر تاجگردون برساند، اما ایشان این کار را نکرد.

پس جناب آقای امینی استنباط و گفته شما در مورد اینکه مدیران دکتر تاجگردون استقلال فکری ندارند کاملاً غلط و از سر غرض این گفته را مطرح نموده اید و اینکه در بعضی از سایت ها همفکران جنابعالی تیتر زدند که سرپرست جهاد دانشگاهی استان عزل شد، برکنار شد و غیره، اینها هیچ کدام واقعیت ندارد و از سر  عقده های فروخورده افرادی است که منافع آنان توسط ایشان تأمین نشد، اینچنین تیترهایی زده شده است.

سرهای شهدای کربلا به کدام قبیله‌ها رفت
دنبال کنید

آقای مهندس رشیدی در روز تودیع خود گفتند با توجه به اینکه در مدتی که خبر  رفتنش که اتفاقاً توسط خود وی به سایت های استانی داده شد، بعضی ها در فضای مجازی برای تخریب دکتر تاجگردون، تیتر زدند که، تاج تاجگردون شکسته شد که ایشان گفتند لازم می دانم در این خصوص مطالبی را مطرح کنند.

آقای مهندس رشیدی با گفتن این موضوع که با وجودی که ارادت خاص نسبت به جناب دکتر تاجگردون دارند به طوی که ایشان را تاج سر خود و خود را سرباز دکتر تاجگردون می دانند، اما در مدتی که سرپرست واحد بوده اند از دو رسانه ای که در جهاد دانشگاهی در اختیارش بوده، هیچ گونه استفاده ای از این رسانه ها له یا علیه نماینده و کاندیدی  حتی دکتر تاجگردون، ننموده و با وجود ارادت قلبی نسبت به ایشان، اما امانت داری کرده است و رفتنش از جهاد  دانشگاهی خواسته خودش بوده است و ترجیح داده اند در رابطه با موضوع انتقالیش از جهاد دانشگاهی واحد استان،  نیز به دکتر تاجگردون اطلاعی ندهند.

حال شما بفرمایید کجای گفته آقای مهندس رشیدی برای جلب توجه آقای دکتر تاجگردون بوده است؟آیا این عمل آقای مهندس رشیدی بعنوان یکی از مدیران دکتر تاجگردون، نشانِ، نداشتن استقلال فکری ایشان می باشد یا  استقلال فکری؟؟؟ به نظر جنابعالی وقتی آقای مهندس رشیدی در اوج اقتدار سیاسی  و مدیرتی خود تقاضای رفتن می دهد و مثل بعضی از همفکران جنابعالی، اصراری بر حفظ صندلی خود نداشته است، نیازی به جلب توجه دارد یا داشته است؟

بدون شک هم مهندس رشیدی و هم  سایر فرزندان توانمند گچساران و باشت برای رشد و ترقی در مناصب بالاتر به پشتوانه ای مثل دکتر تاجگردون نیاز دارند و اگر از دکتر تاجگردون چنین خواسته و انتظاری هم داشته باشند، نه تنها عیب نیست بلکه بعنوان نماینده خود، حق آنان می باشد، چرا که به گفته مهندس رشیدی تاجگردون تاج سر مردم گچساران و باشت است.

جناب آقای امینی متأسفانه شما با انعکاس ناقص گفته های همان مدیری که مد نظر جنابعالی بوده است، سعی کرده اید عقده های فروخورده خود را به هر دلیل اینجا باز کنی و با مرتبط دادن این موضوع به جناب دکتر تاجگردون، به قول خودت و همفکرانت از هر آب گل آلودی ماهی بگیری و دکتر تاجگردون را خراب کنید.

هم جنابعالی و هم سایر همفکرانت بدانید دکتر تاجگردون بزرگ است و بزرگ خواهد ماند و  با وجود همه سنگ اندازی ها و ایجاد حاشیه های جنابعالی و امثالهم، پرقدرت تر  و پرفروغ تر از گذشته در آسمان ایران اسلامی، استان و شهرستان خواهد درخشید.

حاج خلیفه رشیدی-فعال سیاسی مقیم گچساران

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هدایت دوشنبه , 10 خرداد 1395 - 3:37

حتما آقای رشیدی از تاجگردون هم ……. گرفتی که این طور حرف می زنی

logo-samandehi