پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرمانداری شهرستان گچساران همزمان با سالروز ولادت با برکت امام عصر حضرت مهدی موعود (عج) پیام تبریکی صادر نمود

عبدالرحیم رحیمی  فرمانداری شهرستان گچساران ، همزمان با سالروز ولادت با برکت امام عصر حضرت مهدی موعود (عج) پیام تبریکی صادر نمود. متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم دلها ز هجر روی مهت چون شکسته اند // چشمان به راه آمدنت بس که خسته اند خیل عظیم منتظران با تمام

اختصاصی کرونا

کد خبر : 24180
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۸:۱۰

کرونا :

فرمانداری شهرستان گچساران همزمان با سالروز ولادت با برکت امام عصر حضرت مهدی موعود (عج) پیام تبریکی صادر نمود

عبدالرحیم رحیمی  فرمانداری شهرستان گچساران ، همزمان با سالروز ولادت با برکت امام عصر حضرت مهدی موعود (عج) پیام تبریکی صادر نمود.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دلها ز هجر روی مهت چون شکسته اند // چشمان به راه آمدنت بس که خسته اند

خیل عظیم منتظران با تمام عشق // از عمق دل به یاد ظهورت نشسته اند

شعبان ماه منسوب به پیامبراعظم(ص) و ماه دعا وذکر، توجه و عبادت و استغفار است ماهی که خوان رحمت الهی گسترده است تا اهل دعا، ره‌توشه‌ای بایسته برای خویش فراهم کنند و آینه تجلی نور خدا شوند.

پانزدهمین روز از ماه شعبان، میلاد نور و سرور و عدالت است و یاد آور تولد منجی عالم بشریت، پرچمدار عدالت، دادگستری و صلح دوستی. نیمه شعبان یادمانی است که از تمام خوبی ها و آینده ای را نوید می دهد که صلح، برادری، عدالت و آزادگی در جهان سایه می افکند و بشر طعم رفاه، عدالت و آسایش را می چشد

درست است که ایشان بنابر مشیت الهی از نظرها غایب گشت ولی جهان از وجود مبارکش بهره می‌برد، او حجت خدا در عصر غیبت است و هرگز زمین خالی از حجت نخواهد بود.

لذا این ایام زمان مناسبی برای آگاهی‌بخشی به‌مردم در مورد اهمیت موضوع امامت، ولایت و رهبری بوده که باید مورد توجه قرار گیرد.

در نظام جمهوری اسلامی ، سالروز این میلاد خجسته ، به نام سربازان گمنام امام زمان(عج) نامگذاری شده است که به حق شایسته این دلاوران و ارکان مستحکم و شکست ناپذیر نظام در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی است.

«طبق قانون» حرم از پرداخت مالیات معاف است اما فعالیت‌های آستان قدس رضوی مشمول مالیات است
دنبال کنید

همچنانکه مقام معظم رهبری(حفظه الله تعالی)فرموده اند: « وزارت اطلاعات به همت نیروهای با ایمان، متعهد، متخصص، دلسوز و انقلابی خدمات بزرگی برای انقلاب انجام داده است و اکنون پایگاه عظیم مبارزه و جهاد در عرصه‌ی جنگ اطلاعاتی در دنیای امروز است.»

اینجانب  فرا رسیدن خجسته میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت و همچنین  روز سربازان گمنام  را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)،دولتمردان تدبیر و امید ، عموم مردم متدین و ولایتمدار شهرستان گچساران و همه منتظران آن حضرت تبریک عرض کرده، از خداوند متعال تعجیل در فرج مبارک آن حضرت، عزت و اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیروزی و سربلندی همه مستضعفان عالم را مسئلت دارم.

با امید آنکه به عنوان پیروان حضرت مهدی (عج) با خودسازی و بصیرت آماده ظهور آن امام همام باشیم و با بهره گیری از تعالم حیات بخش قرآن کریم و اصول غنی اسلام ناب محمدی(ص) زمینه را برای ظهور ش فراهم آوریم.

عبدالرحیم رحیمی

فرماندار شهرستان گچساران

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi